حمیدرضا نعیمی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: هم‌اکنون دوره پایانی نگارش سه نمایشنامه را سپری می‌کنم که یکی را خودم و دو اثر دیگر را میلاد نیک‌آبادی و فتح‌الله نیازی کارگردانی خواهند کرد.

نعیمی با اشاره به نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی "سقراط" برای سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بیان کرد: طراحی من برای این نمایش با 30 بازیگر صورت گرفته و مناسبت با سالن اصلی تئاترشهر دارد.

وی درباره این نمایشنامه گفت: این اثر مربوط به اواخر عمر "سقراط" و زندگی وی در آتن تا زمان مرگ او می‌شود؛ سقراط فیلسوف بزرگ یونانی اهل آتن و از تأثیرگذارترین افراد بر فلسفهٔ اسلامی و فلسفهٔ غرب بود.

این بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان ادامه داد: امیدوارم برای ایفای نقش سقراط بتوانم از میان سه گزینه ای که در نظر دارم و شباهت‌های رفتاری هم با شخصیت این فیلسوف دارند یکی را انتخاب و با وی همکاری کنم.

نعیمی تصریح کرد: دو نمایشنامه دیگر هم یکی با اقتباسی از "مده آ" و دیگری درباره زندگی نمایشنامه‌نویس "سنکا" نوشته ام که قرار است توسط میلاد نیک آبادی و فتح الله نیازی برای سی و دومین جشنواره تئاتر فجر کارگردانی شود.

انتهای پیام/52/53