به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، امید بسیم با بیان این مطلب گفت: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استانی با هدف ایجاد بستر مناسب برای خلق آثار فاخر و تجربه های تازه و کشف افق هایی نو و استعداد های ذاتی در عرصه تئاتر، نیمه دوم مهر در شهرکرد برگزار می شود.

وی با اشاره به موضوعات این جشنواره افزود: حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، قانون مداری، ایثار و شهادت، مصرف گرایی، تولید و کار، مقابله با خرافات، شادی و نشاط، تفریحات سالم و عفت و حجاب از مهم ترین موضوعات این جشنواره به شمار می رود.

وی با تأکید بر اینکه نمایشنامه های ایرانی فقط مجاز به شرکت در این جشنواره خواهند بود، تصریح کرد: متون نمایشی باید جدید بوده و اقتباسی و الهام گرفته از متن دیگر نباشند.

بسیم با بیان اینکه هر گروه دارای مجوز فعالیت می تواند دو اثر به این جشنواره ارسال کند، گفت: زمان اعلام نتایج بازخوانی متون 16 تیر است و بازبینی نمایش های این جشنواره نیز نیمه اول مهر انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مجموع 40 اثر رسیده 15 اثر بومی و دست نویس بوده و این متون از گروه های فعال در شهرستان های شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان و کیار به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

انتهای پیام/