به گزارش هنرآنلاین، اولویت های انتخاب آثار با موضوعات دینی، مذهبی، دفاع مقدس، مفاخر استان تهران، آیین ها و سنن بومی و طرح مسائل اجتماعی معاصر از قبیل کتاب و کتابخوانی ، اعتماد به نفس ملی، قانون پذیری، تدین و دین باوری، آسیب شناسی اجتماعی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نماز و نیایش، کار و تلاش، خود باوری و ساده زیستی خواهد بود. تجربه های جدید در فرم های نمایشی و پرداختن به موضوعات «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نیز حائز شرایط ویژه است.

بر این اساس، نمایش های متقاضی می بایست در فاصله زمانی اول آذر ماه 1391 تا پانزدهم شهریور ماه سال جاری در یکی از سالن های استان حداقل ده شب اجرای عمومی داشته باشند و در هیچ یک از جشنواره های ملی و منطقه ای شرکت نکرده باشند.

آثار هنرمندان بومی و جوان دراولویت قرار خواهد گرفت و بدیع بودن و خلاقیت در اجرای آثار در ارزیابی هیات انتخاب تاثیر گذار خواهد بود.

آثار برگزیده به جشنواره منطقه ای راه می یابد و در صورت راه یابی آثار به جشنواره بین المللی تئاتر فجر از حمایت های ویژه ای برخوردار خواهند شد.

متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند نمایشنامه های خود را تا 20 شهریور به نشانی دبیرخانه هجدهمین جشنواره تئاتر استان تهران واقع در سعادت آباد، بلوار دریا ، خیابان شهید مطهری شمالی ،کوی مروارید، معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران ارسال و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 6- 88699050 تماس حاصل و یا به نشانی www.ershadtehran.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/38