به گزارشهنرآنلاین، ،حمدالله نوروزی، گفت: در این طرح کلاس های رشته های هنرهای تجسمی شامل نقاشی، طراحی، سفال، گرافیک و خوشنویسی و هنرهای نمایشی شامل نویسندگی، کارگردانی، بازیگری، عروسک سازی فیلم سازی برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه دوره های آموزشی قرائت و حفظ قرآن کریم نیز در سطح ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان برای جوانان و نوجوانان استان برگزار می شود، افزود: آموزش زبان انگلیسی نیز برای مقاطع ابتدایی با حضور اساتید مجرب در سطح ادارات ارشاد اسلامی برگزار می شود.

مسئول برگزاری طرح اوقات فراغت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، تصریح کرد: این دوره های آموزشی در 150 کلاس و 120 مربی مجرب و با همکاری انجمن های فرهنگی و هنری اداره کل به مدت 45 روز برگزار می شود.

نوروزی، ابراز کرد: هدف از برگزاری این طرح، شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری استان، آموزش اصولی هنرجویان و جذب علاقه مندان در سال های آتی در انجمن های مختلف فرهنگی و هنری، کیفی سازی آموزش ها و ایجاد فضای شاد و پرنشاط در تابستان برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

نوروزی، برگزاری نمایشگاه آثار هنر جویان، پخش فیلم ،مسابقه ،اجرای نمایش های خیابانی و صحنه ای و اردوهای تفریحی و زیارتی را از برنامه های جنبی این طرح در استان عنوان کرد.

گفتنی است، کلاس های اوقات فراغت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سطح استان تا پایان مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/38