متین برزگران طراح لباس جوان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران درباره اهمیت برپای جشنواره های همچون جشنواره بین المللی مد و لباس فجر گفت:این حوزه با توجه به اینکه زمان زیادی از تشکیل و فعالیت هایشان نگذشته است باید به سراغ تبلیغات مردمی بیشتری برود و خودش را بیشتر از سایر حوزه ها بر سر زبان افراد عادی جامعه باشد.

این هنرمند در ادامه اضافه کرد:البته باید این موضوع را هم بگویم و در نظر داشته باشیم که با توجه به زمان کوتاهی که این حوزه فعالیت مخودش را شروع کرده است حداقل در میان هنرمندان و همچنین هنر دوستان جای خودش را به خوبی پیدا کرده است و مطمئنا این اتفاق برای بنیاد ملی مد و لباس نیز حائز اهمیت است.

برزگران همچنین مطرح کرد:بنیاد ملی مد و لباس کار خودش را به خوبی شروع کرده است و کاملا مشخص است با برنامه ریزی های دقیق و مداوم در ادامه راه خود قدم برمیدارند و به همین ترتیب من وسایر طراحان جوان معتقد هستیم این حوزه در آینده بهترین حوزه فرهنگی هنری در میان مردم شناخته خواهد شد.

وی در پایان افزود:فکر میکنم الان بهترین فرصت به من داده شده است که از زحمات بی شمار بنیاد ملی مد و لباس قدرانی کنم که سبب بهبود بخشیدن میان طراحان لباس با تولیدکنندگان انبوه شده اند.

انتهای پیام/62