به گزارش هنرآنلاین؛ غلامرضا محمدی گفت: در کشورهای مختلف که سفر می‌کردم؛ می‌دیدم پرچم کشورشان را در بلندترین نقطه نصب کرده‌اند. در همه جای دنیا احترام و ارزش ویژه‌ای نسبت به نمادشان قائل هستند که این حرکت نمادین در چند سال اخیر در پایتخت و دیگر شهرستان‌ها نیز انجام شده است؛ چراکه اهمیت دادن به نماد ملی کشورمان، یعنی ارزش قائل شدن به ایران، نظام و انقلاب اسلامی.

مربی ارشد تیم ملی کشتی بزرگسالان کشور خاطرنشان کرد: یک ورزشکار در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بویژه در میادین معتبر جهانی و المپیک، تمام تلاش و هدفش را برای کسب موفقیت و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس ایران متمرکز می‌کند. جای بسی خوشحالی است که همه ورزشکاران ما زیرسایه امام زمان(عج) و پرچم جمهوری اسلامی با تعصب و غیرت ستودنی برای نواختن سرود ملی و بالارفتن پرچم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

محمدی با بیان این‌که هنگام بالا رفتن پرچم ایران در مسابقات جهانی و المپیک، احساس غرور و شادی عجیبی پیدا می‌کنم، خاطرنشان کرد:این لحظه برای من باارزش‌ترین لحظه زندگی‌ام به شمار می‌رود که واقعا نمی‌شود روی آن قیمت گذاشت. در لحظه‌ای که پرچم ایران، فراتر از پرچم دیگر کشورها در حضور هزاران تماشاگر ایرانی و خارجی درحال اهتزاز است، فکر می‌کنم که برای اعتلای پرچم کشور و صیانت از خاک ایران، چه جوان‌ها جان خود را فدای نظام و انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود:در مسابقات جهانی دانشجویان در تهران نیز افتخار داشتم پرچمدار کاروان ایران باشم؛ همچنین در سال 1377 زمانی که تیم ملی کشتی آزاد ایران بعد از 33 سال قهرمان دنیا شد و پرچم کشورمان بالاتر از پرچم آمریکا و روسیه قرار گرفت هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

محمدی گفت: زمانی که سرود تیم ملی ایران نواخته می‌شود و همزمان پرچم کشور به اهتزاز درمی‌آید، ناخودآگاه دست روی قلب‌مان می‌گذاریم؛ این حرکت یعنی ما با تمام وجود و از صمیم قلب وطن‌مان را دوست داریم و به آن افتخار می‌کنیم.

دارنده دو مدال طلای مسابقات جام جهانی با قدردانی از برگزاری جشنواره‌ای ویژه برای پرچم خاطرنشان کرد: ما باید همواره در یک نقطه متحد شویم و زیر یک پرچم زندگی و برای سربلندی ایران تلاش و خدمت کنیم.

انتهای پیام/

320