به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، این فرهنگسرا به منظور تشکیل این«باشگاه تک نوازان جوان» فراخوانی منتشر کرده و از متقاضیان واجد شرایط دعوت کرده تا ضمن ارسال نمونه آثارشان در برنامه های این باشگاه شرکت کنند.

اجرای برنامه های تک نوازی و بداهه نوازی و نقد و بررسی اجراها از فعالیت های باشگاه تک نوازان جوان است؛ از جمله برنامه های تخصصی این باشگاه می توان به برگزاری کنسرت(تک نوازی و بداهه نوازی) به همراه جلسه پرسش و پاسخ، تدوین و چاپ مقالات آموزشی و پژوهشی، دعوت از استادان برجسته و برگزاری جلسات آموزشی- پژوهشی برای اعضا، تولید آثار منتخب هنرمندان و حمایت از استعدادهای جوان اشاره کرد.

اثر ارائه شده در این باشگاه باید دارای«خصوصیات کلی فرهنگ موسیقی دستگاهی ایران و بداهه نوازی بوده»، «به ارائه بیان شخصی هنرمند از گستره محتوایی موسیقی ایران بپردازد»، «زمان اجرای آن 15 تا 20 دقیقه»، «سن اجرا کنندگان 20 الی 30 سال» و «ساخت قطعات ضربی توسط نوازنده تنظیم شده باشد».

همچنین متقاضیان جهت اجرا، ضمن ارائه درخواست کتبی به شورا و حضور در جلسه بازبینی چهارچوب برنامه پیشنهادی خود را اجرا می کنند.

دارا بودن سابقه مفید و فعالیت جدی و مستمر در یکی از زیرشاخه های موسیقی دستگاهی ایران، شرایط سنی 18 سال به بالا، رزومه فعالیت در حوزه موسیقی، 2قطعه عکس و تصویر شناسنامه و کارت ملی از دیگر شرایط عضویت در این باشگاه است.

علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه کرده و یا با شماره های 20-22872818تماس بگیرند.

پایان پیام/46