به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، علی ترابی با اعلام این خبر گفت: هفتمین جشنواره موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی از 23 شهریورماه به مدت 3 روز در تهران برگزار خواهد شد.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران افزود: هفتمین جشنواره موسیقی جوان با برخورداری از حضور برجسته ترین اساتید موسیقی کلاسیک ایرانی چون حسین علیزاده، شهرام ناظری، رامبد صدیف، مجید کیانی و داریوش طلایی در ترکیب شورای سیاستگذاری خود و نیز داوران با سابقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فراخوان این جشنواره اظهار داشت: فراخوان این دوره از جشنواره از اوایل خردادماه امسال منتشر شده و طی آن گروه‌های متقاضی در رده‌های سنی10تا 27 سال می‌توانند در دو بخش تکنوازی و تکخوانی در شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی و بر اساس موارد مطرح شده در فراخوان، آثار خود را تا پایان تیرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در خاتمه خاطر نشان کرد: گروه‌های انتخابی طی سه روز درحضور هیات داوران به اجرا خواهند پرداخت و در مراسم اختتامیه این جشنواره که 26 شهریورماه برگزار می‌شود برگزیدگان انتخاب می‌شوند.به گزارش فارس، هفتمین جشنواره موسیقی جوان 23 تا 26 شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.

پایان پیام/46