به گزارش هنرآنلاین، مدیر مجتمع فرشچیان با با بیان این خبر گفت : این برنامه با هدف هر چه پربارتر کردن و غنی سازی معنوی شبهای ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده تا خانواده ها شبهای معنوی این ماه را به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام در کنار هم و در فضایی شاد سپری کنند.

حمیدکشاورز راد بیان کرد: در این برنامه که طی سه شب برگزار خواهد شد گروههای مختلف فرهنگی و هنری با اجرای برنامه‌هایی همچون نمایش کودک و نوجوان، کارگاههای آموزش های خلاقیت، مشاوره‌های تربیتی والدین و فرزندان، پاسخگویی به سوالات دینی و مذهبی ساعات مفرح و پرباری را برای همه اعضای خانواده مهیا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه های فرهنگی و هنری شهر می توانند در شبهای تابستان و بخصوص ایام ماه مبارک رمضان از ظرفیت ایجاد شده در مخاطبان اصفهانی بیش ازپیش استفاده کنند، مغفول ماندن این فرصت‌ها را در شهر نوعی اسراف امکانات و پتانسیل های نصف جهان توصیف کرد.

کشاورز راد در پایان بیان داشت: مجتمع فرهنگی و هنری فرشچیان با پتانسیل های بالقوه‌ای که دارد می‌تواند در ایجاد شور حال معنوی و مفرح در ایام ماه مبارک و فصل تابستان در بین همه مجموعه های شهر پیشرو و سرآمد باشد.

انتهای پیام/