به گزارش هنرآنلاین، کرم باقری صبح امروز در نشست مسئولان دشتستان بیان کرد: توسعه فرهنگی شهرستان دشتستان از دستاوردهای مهمی است که در سایه تلاش‌های مسئولین فرهنگی شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: اداره ارشاد به‌عنوان متولی اصلی فرهنگ و هنر شهرستان در سال‌های اخیر تلاش گسترده‌ای به‌منظور رشد فرهنگی شهرستان ایفا کرده و از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده کرده‌ایم.

رئیس اداره ارشاد شهرستان دشتستان اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهم‌ترین زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان دشتستان محسوب می‌شوند و در مناسبات مختلف نقش گسترده‌ای ایفا کرده‌اند.

باقری با اشاره به فعالیت 35 کانون‌ فرهنگی و هنری شناسنامه‌دار مساجد دشتستان در مناطق روستایی، خاطرنشان کرد: 70 کانون فرهنگی و هنری در شهرستان دشتستان فعالیت دارند که نیمی از آنها در مناطق روستایی شهرستان فعالیت دارند.

وی افزود: هم‌اکنون 17 کتابخانه ثبت شده در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان فعالیت دارند و استقبال گسترده مردمی از آنها را شاهد بوده‌ایم.

باقری ابراز کرد: کتابخانه‌های مستقر در کانون‌های فرهنگی مساجد به دلیل حضور در محلات و دسترسی آسان مردم به آنها ضریب نفوذ بالایی در نقاط فعالیت خود دارند.

رئیس اداره ارشاد شهرستان دشتستان یادآور شد: علاوه بر کتابخانه‌های مذکور دو کتابخانه دیجیتال نیز در شهرستان دشتستان فعالیت دارند.

باقری در ارتباط با عملکرد کتابخانه‌های دیجیتال اذعان کرد: این کتابخانه‌ها نقش گسترده‌ای در فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/