مهرشاد انصاری، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هرچند قرار بود آلبوم سال گذشته منتشر شود اما به هزار و یک دلیل این اتفاق نیفتاد و انتشار آلبوم به بعد از ماه رمضان 92 موکول شد که البته این تاخیر باعث شد که در تنظیم ها دستی ببریم و در واقع قطعات را به روزتر کنیم.

این خواننده درباره ی این اثر موسیقایی افزود : اصلا تصمیم نداشتم که تا قبل از شناخته شدن به عنوان یک خواننده ی کاملا رسمی آلبوم منتشر کنم ، اما سال 89 که تنظیم قطعه ی" کاش یه روز بیای " (خانم خانما) را به عنوان یک " تک آهنگ " با تنظیم کننده آلبومم شروع کردیم، بعد از دیدن نتیجه کار، اصرار و امیدواری های مهدی عشرتی بود که به من انگیزه داد و تصمیم گرفتم تا در کنار تک آهنگ کار کردن، آلبومی را هم روانه بازار موسیقی کنم و به همین دلیل همکاری من با این تنظیم کننده بیشتر و بیشر شد تا جایی که تنظیم تمامی قطعات آلبوم را با خیالِ راحت به ایشان سپردم.

انصاری در ادامه تاکید کرد : با توجه به اینکه بسیاری از هنرمندان اعتقاد دارند که در اولین آلبوم باید از اسامی ترانه سراها و تنظیم کننده های مطرح استفاده کرد، به این معنی که یک خواننده به کمک "اسامی" مطرح می شود، من هرگز این کار را نکردم و سراغ دوستانی رفتم که به انگیزه و هنرشان اعتقاد و اعتماد دارم و به نظر من یک اثر موسیقایی فقط و فقط از طریق حمایت و استقبالِ مخاطبانش می تواند موفق باشد و بنده به مطرح شدن یک آلبوم به کمک اسامی هیچ اعتقادی ندارم. با اینکه تولید یک اثر موسیقایی آن هم دست تنها بسیار مشکل و در گاهی موارد حتی دلسرد کننده است، اما با تمام توان تلاش کردم تا بتوانم اولین آلبومم را مطابقِ سلیقه مخاطبان (نه سلیقه بازار) تکمیل کنم. همچنین این نوید را به مخاطبان موسیقی پاپ می دهم که " یه آرزو" به هیچ آلبوم پاپِ دیگری شبیه نیست و اثری کاملا متفاوت است و یک اتفاقِ "خاص" هم در این آلبوم افتاده، که اطمینان دارم مخاطبان عزیز بعد از شنیدن آهنگ ها متوجه آن خواهند شد!

مهرشاد انصاری درمورد فضا و سبک ترانه های این اثر موسیقایی تاکید کرد: همکاران و مخاطبان بارها از من پرسیده اند چرا ترانه هایی که انتخاب می کنید غمگین هستند و من هم پاسخم این بوده که نه اصلا اینطور نیست چرا که در آلبوم یه آرزو هم قطعات شاد و ریتمیک هست وهم قطعات عاشقانه و هم به قول شما غمگین، ولی حتی اگر جز این هم باشد و همگی غمگین باشند که نیستند ، بلاخره این فضا سبک کاری است که من در حال حاضر انتخابش کردم و تغییر این فضا بستگی به بازخوردهایی دارد که بعد از انتشار آلبوم ببینم" ومطلب دیگر اینکه ما در انتخاب ترانه های آلبوم بسیار وقت و دقت صرف کردیم و جالب است که مخاطبان موسیقی بدانند، قصه ی تک تک ترانه های این آلبوم بر اساس واقعیت نوشته شده است . به طور مثال موضوع ترانه ی قطعه ی "جادوگر احساس" کاملا اتفاق افتاده است و امیدوارم مخاطبان بتوانند با این قطعه که شخصا علاقه ی خاصی به آن دارم به خوبی ارتباط برقرار کنند.

انصاری در ادامه درباره قطعه ای با نام " حسود " که چندی پیش به صورت مجازی منتشر کرد،افزود : همان طور که می دانید قطعه ی "حسود" که ما آن را بازسازی مجدد کردیم و به عنوان پیشکشِ قبل از انتشار آلبوم به صورت اینترنتی تقدیم مخاطبان کردیم و بسیار هم مورد توجه قرار گرفت، یک آهنگ بسیار قدیمی است و اصلا قصد نداشتیم که در آلبوم قرار بگیرد . من ترانه ی این قطعه را هم به صورت اتفاقی بین بقیه ترانه های آلبوم به شورای شعر فرستادم و تقریبا مطمئن بودم که این شعرهیچ گاه مجوز نمی گیرد، اما در نهایت تعجب شورای شعر مجوز این ترانه را صادر کرد ما هم تصمیم گرفتیم که این قطعه حتما در آلبوم استفاده شود و معتقدم که این قطعه می تواند خاطرات زیادی را برای مخاطبانش زنده کند.

مهرشاد انصاری در ادامه خاطرنشان کرد: در اینجا لازم می دانم از "مهدی عشرتی" عزیز کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم، چرا که به کمک او بود که توانستم به "یه آرزویی" که می خواستم برسم و حالا که به انتشار آلبوم نزدیک هستیم امیدوارم مخاطبان موسیقی پاپ هم با حمیات و دلگرمی نسبت به ما و این اثر، انگیزه ی من و همه ی کسانی که برای به ثمر رسیدن این آلبوم زحمت کشیدند را تقویت کنند تا خستگی این چند سال از تن ما هم بیرون بیاید.

پایان پیام/46