هادی مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: بسیار مصرم که در سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با یکی از آثار اکبر رادی حضور پیدا کنم.

وی افزود: نمایشنامه "تانگوی تخم مرغ داغ" را در نظر گرفته‌ام و البته مدت ها است که برای اجرای عمومی آن نیز رایزنی هایی داشته ام اما تاکنون موفق به این امر نشده ام.

مرزبان با اشاره به نمایشنامه خوانی این اثر در سال گذشته گفت: فردوس کاویانی،‌ فرزانه کابلی‌، بهرام ابراهیمی، روح‌الله کمانی، آزیتا خرمی‌، یاسمین عریشا‌ و سارا همتی‌ بازیگرانی بودند که نمایشنامه‌ اکبر رادی را ‌خواندند.

این هنرمند درباره عوامل گروه در صورت تولید "تانگوی تخم‌مرغ داغ" برای جشنواره تئاتر فجر توضیح داد: بی‌شک تعدادی از هنرمندان حاضر در جلسه نمایشنامه‌خوانی برای اجرای تئاتری این اثر حضور خواهند داشت.

"تانگوی تخم مرغ داغ" اجرایی به قول رادی "مکتوب" از "ارثیۀ ایرانی" است که با تغییراتی در روند امور، کنش ها و واکنش ها و گروهی از نام ها مخاطب را به فضایی نسبتاً متفاوت می رساند.

محسن خانواده‌اش را گروهی لاشخور می بیند که برای میراث حسن سر و دست می‌شکنند و تلاش آنها را به حقنه شدن تخم مرغ داغی به رسم اعتراف گیری اسلافشان تعبیر می‌کند که آنان را به تانگوی کریه‌المنظری وامی‌دارد. گویی تاریخ از آنان اعتراف می‌گیرد.

انتهای پیام/52/53