به هنرآنلاین، محمد علی قندهاری نیا به انتشار کتاب "خدا به من گفت" در شمارگان 12 هزار نسخه اشاره کرد و گفت: این قرآن مصور برای کودکان ترجمه شده و بازنویسی داستان های اصلی قرآنی است. این کتاب برای نخستین بار و با نظارت حجت الاسلام محمدرضا زائری ترجمه و منتشر شده است.

وی با اشاره به انتشار کتاب "میهمان شهر خدا" شامل مصاحبه با 100 شهروند تهرانی در خصوص ماه رمضان گفت: این کتاب در شمارگان 3 هزار نسخه منتشر شده و شامل گفتگوهای صمیمانه با اقشار و اصناف مختلف مردم در ارتباط با ماه رمضان است.قندهاری نیا به تولید اینفوگرافی احکام ماه رمضان با عنوان "رسم صیام" و اینفوگرافی احکام ویژه گروه سنی نوجوان در چهار شماره اشاره کرد و گفت: مجموعه داستان های مصور "حنان" در 17 شماره شامل داستان های دینی و ایرانی مرتبط با موضوع مهربانی و همچنین مجموعه داستان های کودکانه "شهر مهربانی" با شمارگان 10 هزار نسخه ویژه گروه سنی الف و ب منتشر می شود.

وی به تولید مجموعه نگارگذر مهربانی شامل کاریکاتورهای محمدرضا دوست محمدی اشاره کرد و گفت: از این مجموعه کتابی با عنوان "مهربانی" تولید شده است که 40 کاریکاتور را ارائه می کند. همچنین بسته "شهر مهربانی" تولید شده است که شامل تقویم 30 روزه ماه مبارک رمضان همراه با 30 حدیث است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سفره خرید نان با عنوان "خوان برکت" را از جمله محصولات تولید شده این سازمان اعلام کرد و افزود: آلبوم ویژه روزه اولی ها به همراه دفترچه خاطرات با عنوان "از تو ... به تو" ویژه دختران و پسران با شمارگان 10 هزار نسخه تولید شده است.

وی اسطرلاب ویژه دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان به همراه ساعات شرعی با عنوان "تو را می خوانم" و کتاب "دلتنگی ها" شامل ترجمه آزاد و برداشت هایی از ادعیه را دیگر محصول سازمان به مناسبت ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: بسته ذره بین ویژه قرائت قرآن و ادعیه با عنوان "دیده" حاوی 25 ذره بین برای 400 مسجد و عطر ویژه نمازگزاران با عنوان "شمیم" در 800 مسجد تهران توزیع خواهد شد. همچنین بسته های ویژه خرما با عنوان افطاری ساده در میادین اصلی شهر و ایستگاه های مترو توزیع خواهد شد.

تولید بسته فرهنگی ضیافت آسمانی از سوی موسسه نشر شهر

در کنار محصولات فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بسته فرهنگی ضیافت آسمانی شامل 22 محصول از سوی موسسه نشر شهر مهیا شده که در 5 قالب ادعیه، کتب اخلاقی، سبک زندگی، کودک و نوجوان و سایر اقلام است. کتاب های قرآن جیبی، زمزمه های آسمانی شامل مجموعه کامل ادعیه و اعمال ماه رمضان، آداب حضور در ضیافت الهی کتب ادعیه در بسته ضیافت آسمانی هستند.

همچنین در زمینه موضوعات اخلاقی، کتاب های "پله پله تا ملاقات خدا" در دوجلد شامل آموزش های اخلاقی و تعالیم دینی با تأکید بر فضایل اخلاقی به استناد آیات قرآنی، "درس های ماندگار از نهج البلاغه"، "مثل شاخه های گیلاس"، "مثل حبه های قند"، "خیاط شهر ما" شامل داستان هایی از شیخ رجبعلی خیاط، "علی(ع) موحد بود و بس" شامل سخنرانی های امام موسی صدر در مورد فضایل امام علی(ع) در بخش کتاب های اخلاقی ارائه خواهد شد.

کتاب های "ساکنان شهر بهشت"، "راهنمای جامع روزه داری"، "سی تدبر سی تلنگر" و "سفره رمضان" به عنوان کتاب های مرتبط با سبک زندگی در بسته فرهنگی ضیافت آسمانی ارائه می شوند. کتاب های "بچه های دیروز و شادی های ماه رمضان"، "با تو می گویم خدا" شامل 32 برداشت آزاد از 32 آیه قرآن، "از تو می خواهم خدا" شامل مجموعه ای از مناجات های کودکانه، "این روزهای خوب" شامل متن های ادبی برگرفته از ادعیه ماه های رجب، شعبان و رمضان، "علی(ع) امام ما گفت" و کتاب "پیامبر(ص) ما گفت" در بخش کتاب های کودک و نوجوان و پازل حرم امام رضا(ع)، کیف و کارت پستال ساعات شرعی ماه رمضان به عنوان اقلام فرهنگی در این بسته عرضه می شود.

انتهای پیام/

65/32