به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، سید محمود حسینی ده میری، تحصیلات هنری خود را در مقطع کاردانی هنرهای تجسمی در شیراز، کارشناسی نقاشی دانشگاه علم و فرهنگ درتهران و کارشناسی ارشد را در نقاشی دانشگاه شاهد تهران به پایان برده است.

وی همچنین تاًلیف کتاب منتشر شده "شاهنامه بزرگ ایلخانی" و کتاب در حال چاپ "طراحی پیکره آدمی به روشی ساده" را بر عهده داشته است.

حسینی علاوه براین سابقه چهارده سال تدریس در آموزش وپرورش و دانشگاه های صنایع ومعادن تهران، صنایع دستی تهران،تربیت معلم شهید باهنر اصفهان، نقش جهان اصفهان، سپهر اصفهان و خواجه نصیر کرمان را در کارنامه دارد.

وی همچنین رتبه سوم مسابقات طراحی و نقاشی و کاریکاتور پرسش مهر3 کرمان در سال های 81و 83را کسب کرده و در جشنواره فرهنگی هنری یادواره ماه مبارک رمضان کرمان در سال 82 به عنوان هنرمند برگزیده شناخته شده است.

این هنرمند آثار خود را در نمایشگاه های گروهی در شیراز در سال های 78 و 79، فرهنگسرای بهمن، گالری بهزاد در سال 84 و 85، نمایشگاه تجسمی فجرآفرینان در موزه فرهنگی هنری صبا در سال های 87 و 89 و90 و نگارخانه آیه در سال 88 به نمایش درآورده است. حضور در ورکشاپ و و مسابقه تجلی اعظم، فرهنگسرای خانواده، تهران در سال 84، ورکشاپ گروهی در خیابان هنر، تهران، 85 ، ورکشاپ جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ، موزه هنرهای معاصر ، تهران، 87 ، ورکشاپ آزاد سازی خرمشهر، خیابان آزادی،تهران ،88 از دیگر فعالیت های هنری این هنرمند است. حسینی بارها نیز مجموعه آثارش را در نمایشگاه های انفرادی از جمله در نگار خانه آتشزاد، تهران، 1387، نگارخانه آیه و نگارخانه شیث تهران 89 و 91 و کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان 1388 در معرض دید عموم قرار داده است.

تازه ترین نمایشگاه انفرادی این هنرمند هم اکنون در نگارخانه کوثر اصفهان برپا است.

نمونه آثار این هنرمند:

انتهای پیام/