به گزارش هنرآنلاین؛ در این نشست که در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد سید عباس عظیمی ضمن قدردانی از حضور هاشمی شهرکی، از تجلیل دو هنرمند پیشکسوت در عرصه تصویر گری در جشنواره فجر امسال خبر داد.

او گفت: موسسه هنرمندان پیشکسوت در راستای اهداف عالیه خود تجلیل و تکریم از بزرگان و پیشکسوتان عرصه هنر را پیشرو فعالیت های موسسه قرار داده و این آمادگی را دارد با تمام انجمن های هنری در عرصه های تجسمی، موسیقی، نمایش، سینما، شعر، معماری، ادبیات داستانی و هنرهای سنتی در جهت همکاری مشترک برای برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان، نمایشگاه های ادواری، حمایت از آثار بزرگان، مستند سازی، تکمیل بانک اطلاعاتی هنرمندان پیشکسوت و نشست های دوستانه و تعاملی در محل موسسه با حضور هنرمندان و رسانه ها برنامه هایی را تدوین و برگزار نماید.

هاشمی شهرکی رئیس انجمن تصویر گران نیز ضمن تقدیر از تشکیل چنین موسسه ای گفت؛ امیدواریم با همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت بتوانیم بیش از پیش حوزه تصویرگری را در سطح جامعه گسترش بدهیم ، هنرمندان تصویر گر تاکنون مقام های بسیاری را در دنیا بدست آورده اند اما آنچنان که بایسته و شایسته آنان بوده نامی و یادی آز آنان برده نشده است و امیدواریم از این پس حداقل زحمات سالها فعالیت بزرگان این رشته را با همکاری موسسه بتوانیم ارج نهیم. عظیمی در پایان جلسه خاطر نشان کرد: این موسسه آمادگی برگزاری کارگاه های آموزشی و حتی اعزام اساتید پیشکسوت به استانها را دارد تا بدین وسیله سطح هنرمندان این رشته را با استفاده از تجربیات پیشکسوتان این عرصه بالاتر ببریم. انتهای پیام/

32/320