مهسا کریمی در گفت وگو با خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: هنوز نامی برای مجموعه جدیدم انتخاب نکرده ام و انتخاب نام را موکول به زمان به پایان رسیدن نقاشی های این مجموعه کرده ام.

این مجموعه دربرگیرنده 10 نقاشی با تکنیک اکرولیک و کلاژ در ابعاد 120 در 120 است که تاکنون هشت نقاشی از این مجموعه به پایان رسیده است.

کریمی که در مجموعه پیشین اش که در گالری طراحان آزاد به نمایش گذاشت؛ بر روی بوم هایش عروس و دامادها را با مشکلات پیرامونی که در زندگی مشترک و رسیدن به مرحله ازدواج را به نمایش گذاشته بود؛ این بار بر روی بوم هایش ترس را در زوایای مختلف زندگی شهری به نمایش گذاشته است.

از ویژگی های قالب نقاشی مهسا کریمی؛ نگاه ژرف و طنز پرداز او است. با این که او مدت هاست از تصویر سازی به صورت جدی فاصله گرفته است، اما فضای فانتزی بر نقاشی های او حاکم است و نقاشی های او رنگ های گرمی و فضای پاردوکسیکالی دارند.

مهسا کریمی متولد 1360 خراسان و دانش آموخته رفته گرافیک است. او تاکنون یک نمایشگاه انفرادی نقاشی و چندین نمایشگاه تصویرگری برپا کرده است.

این هنرمند نقاش درباره تمرکزش بر روی تصویرگری گفت: مدت هاست که به وسواس بالایی نقاشی هایم را می کشم و همین موضوع فرصتی برای تصویر سازی برایم نمی گذارم، با پایان یافتن مجموعه نقاشی هایم، قصد دارم که یک کتاب را تصویر سازی کنم.

وی درباره انتخاب کادر مربع برای نقاشی هایش گفت:هرچند که کادرمستطیل به جنبه روایی اثرکمک می کند اما کادر مربع به فضای فانتزی تناسب بیشتری دارد، برای همین از کادر مربع برای نقاشی های این مجموعه بهره برده ام.

انتهای پیام/

32/320