به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، در نمایشگاه"قاب های چهل ساله" که در سالن انتظار اصلی مجموعه تئاترشهر برگزار می شود، درآستانه درگذشت حمید سمندریان و به مناسبت گذشت 40 سال از قدمت تئاترشهر، 40 پوستر از نمایش هایی که در این مجموعه به صحنه رفته اند در معرض دید تماشاگران قرار خواهد گرفت.

در نمایشگاه "قاب های چهل ساله" از سال 51 تا 90 از هر سال یک پوستر نمایشی حضور دارد که این آثار را ابراهیم حسینی، مدیر هنری نمایشگاه، با مشورت اساتیدی چون ابراهیم حقیقی و قباد شیوا انتخاب کرده است.

در بخش دیگری از نمایشگاه نیز تعداد بیشتری از پوستر نمایش های 40 سال گذشته تئاترشهر به صورت "فتو کلیپ" در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه که با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار می شود، آثاری از اساتید هنر گرافیک همچون مرحوم مرتضی ممیز، صادق بریرانی، قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، فریدون آو، ابراهیم اثباتی و فرزاد ادیبی در کنار آثار هنرمندانی چون زنده یاد رامین سلیمان پور، امیر اسمی، فرهاد فزونی، یحیی پاکدل، مرتضی اتابکی، مجید کاشانی و... حضور دارند.

این نمایشگاه امروز با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی و هنرمندان هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی ساعت 19:30 در سالن انتظار اصلی مجموعه تئاترشهر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/52/53