به گزارش هنرآنلاین، حجت الله شیروانی افزود : حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به منظور ثبت و ضبط تاریخ انقلاب اسلامی در استان و بررسی ریشه ها، علل و چگونگی انقلاب و تاریخ نگاری آن و همچنین بروز و ظهور شخصیت های سیاسی تدوین تاریخ انقلاب را آغاز کرده است .

به گفته وی واحد ادبیات و مقاومت و پایداری حوزه هنری در زمینه ی ثبت و ضبط تاریخ دفاع مقدس و همچنین حوادث انقلاب اسلامی به چاپ و نشر کتاب می پردازد که این واحد در استان چهارمحال و بختیاری تا کنون توانسته دو کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ برساند.

رئیس حوزه هنری افزود:تدوین تاریخ انقلاب اسلامی در استان را جناب آقای داراب ظفریان و علی فتاحی از اساتید دانشگاهی دررشته ادبیات و تاریخ استان چهارمحال و بختیاری انجام می دهند .

وی گفت :این طرح پس از تصویب در شورای طرح و برنامه ی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصویب کار گروه ادبیات پایداری حوزه هنری کشور و همچنین کار گروه پژوهشی استان را نیز کسب کرده است .‏

شیروانی افزود: پژوهشگران در این عرصه در حوزه هنری تلاش دارند تاریخ انقلاب اسلامی را بشناسند و بدون هیچگونه انحراف و تغیییر،این حادثه با عظمت و بزرگ را توصیف کنند.

انتهای پیام/