به گزارش هنرآنلاین، عکاسان اصفهانی در سال‎های اخیر با شرکت در جشنواره‎ها و فستیوال‎های مختلف در سراسر جهان توانستند نام اصفهان را در عرصه عکس به خوبی به جهانیان بشناسانند.

عکاسان اصفهانی همیشه پیشگام معرفی ایران در فستیوال‎های مختلف در دنیا بودند و به توفیقات چشمگیری نیز در جشنواره‎های بزرگ عکس در دنیا نائل آمدند، اما همیشه از سوی مسئولان مورد بی مهری قرار می‎گرفتند.

عکاسان اصفهانی همچنین در محافل کشوری نیز حضور چشمگیر داشته و در بیشتر موارد برتر بودند، اما کمبود یک فستیوال عکاسی به نام اصفهان با وجود ظرفیت‎های موجود در این زمینه در اصفهان احساس می‎شد.

کانون عکس اصفهان به همکاری اداره ارشاد برای پر کردن این خلاء فرهنگی در اصفهان اقدام به برگزاری یک جشنواره استانی کرده است.

افشین آذریان دبیر جشنواره عکس استانی اخلاق بیان کرد کرد: نخستین جشنواره عکس استانی با عنوان اخلاق با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان و کانون عکس با هدف پرداخت به اخلاق به عنوان مهم‌ترین عامل پیشگیری از مشکلات بزرگ برگزار می‎شود.

وی افزود: اخلاق و نقش اخلاق در پیشگیری از اعتیاد از جمله بخش‌های موضوعی این جشنواره است که هنرمندان باید در این قالب به عکاسی بپردازند.

افشین آذریان در مورد زمان‌بندی این جشنواره استانی ادامه داد: عکاسان آماتور و حرفه‌ای اصفهان تا 30 آذرماه فرصت دارند، حداکثر 10 عکس خود را به جشنواره ارسال کنند تا داوری آثار از 5 مرداد ماه آغاز شود و 10 مرداد نتایج نهایی و اسامی برندگان اعلام شود.

وی گفت: اسماعیل عباسی، محمد ستاری و مهدی وثوق‌نیا به داوری آثار ارسال شده به جشنواره عکس می‎پردازند.

انتهای پیام/