به گزارش هنرآنلاین، ،هوشنگ رحمانی درآیین گشایش کلاس‌های اوقات فراغت شهرستان آبدانان بیان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت علاوه بر داشتن جذابیت و ایجاد انگیزه باید فضایی توام با شادی ،نشاط ،پرورش فکری و روحی و بروز استعدادها را برای کودکان، نوجوانان و جوانان به ارمغان آورد.

وی، با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت ،جوانان و نوجوانان را از آسیب های اجتماعی حفظ می کند، ادامه داد: هر چه سطح دینی ،آموزشی و فرهنگی آحاد جامعه بویژه جوانان ونوجوانان ارتقا یابد، از آسیب‌ها، ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی در جامعه کاسته می‌شود.

مدیر ارشاد آبدانان با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت در این شهرستان، تصریح کرد: در تابستان سال جاری دوره های آموزشی در رشته‌های سفال، نقاشی، طراحی، قصه ، داستان ونمایش برگزار می شود.

رحمانی ،به استقبال خوب هنرجویان اشاره کرد و افزود :تاکنون بیش از 200 هنرجو دررشته های یاد شده نام‌نویسی کرده که نسبت به سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

وی اجرای موسیقی ، اجرای نمایش خیابانی وصحنه ای را از جمله برنامه‌های جنبی اوقات فراغت این شهرستان اعلام و تصریح کرد: کلاس‌ها و طرح‌های اوقات فراغت آغاز شده و به مدت دو ماه با هدف زمینه سازی تربیت قشر جوان و نوجوان بویژه دانش آموزان برگزار می شود و باید دانست که بهره‌گیری و رسیدن به اهداف عالی این طرح در گرو برنامه‌ریزی صحیح است که تلاش لازم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/