فرزاد امینی؛ کارگردان، بازیگر و داراماتورژ نمایش "من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم" درباره اجرای این اثر به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این نمایش در فضایی که شخصیت ها و روابط تداعی کننده حس سورئال اند شکل می‌گیرد و برگرفته از "سگ ولگرد" نوشته صادق هدایت است که خودم آن را دراماتورژی کرده‌ام.

وی درباره داستان نمایش توضیح داد: داستان به شکل سیال و بازیگوشانه پیش می رود و رنج و تنهایی پات، سگ ولگرد، روایت میشود؛ سگ ولگرد از صاحب خود جدا شده و این آغاز سرگردانی اوست.

امینی گفت: یک اثر تئاتری میتواند برای هر تماشاگری تفسیری جداگانه داشته باشد اما برای من بیشتر حس سورئال و دردناک ناشی از سرگردانی سگ ولگرد جذابیت دارد.

کارگردان، بازیگر و داراماتورژ نمایش "من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم" ادامه داد: در روند تولید نمایش و در حوزه طراحی لباس و صحنه هم دوست داشتم تماشاگر به وضعیت وهم آلود و آشفته قصه نزدیک شده و در این بخش خیلی به دنبال واقع‌گرایی نیستم.

نمایش "من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم" از یکشنبه، 23 تیرماه، ساعت 18:30 اجرای خود را در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز می‌کند.

مهدی دوستی، مریم رها، مریم صائب، الناز طهماسبی، آیدا توتونچی و فرزاد امینی ترکیب بازیگران این اثر 70 دقیقه ای را تشکیل می دهند.

همچنین مهدی امینی به عنوان آهنگساز، نوشین آتشگاهی طراح لباس، نگین ساعد طراح صحنه، ملیکا حبیبی طراح پوستر و بروشور، مرتضی اسدی دستیار کارگردان، آیلا تنهایی منشی صحنه، آرزو آزادپور عکاس و امیر پاسنگی به عنوان روابط عمومی با این پروژه همکاری می کنند.

گفتنی است، بلیت این نمایش که با قیمت 8000 تومان ارائه می شود، به صورت روزانه در خانه هنرمندان ایران و به صورت اینترنتی از چهارشنبه 19 تیرماه، در سایت تئاترنت به نشانی www.theatrnet.com عرضه می شود.

همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو و پیش خرید بلیت می توانند با شماره 09362390900 تماس بگیرند.

انتهای پیام/52/53