به گزارش هنرآنلاین، مدیرکل ارشاد استان قزوین گفت در حاشیه افتتاح این مرکز در جمع خبرنگاران گفت: مرکز شهری فرهنگی دیجیتال شباب در کوچه شهید دمساز در خیابان ولی‌ عصر (عج) با هدف ارائه خدمات سرگرمی و تفریحی مناسب به نوجوانان و جوانان در قزوین افتتاح شد.

محمدحسین شفیعی‌ها با اشاره به اینکه نخستین مرکز شهری فرهنگی دیجیتال کاسپین در دو سال گذشته در قزوین افتتاح شده است، افزود: مرکز شباب از نظر وسعت و تعدد ارائه خدمات به جوانان و نوجوانان دومین مرکزی است که در قزوین راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد:مشابه مراکز شهری فرهنگی دیجیتال کاسپین و شباب با اندازه‌ها و مساحت‌های کوچک‌تر در مساجد شهرستان تاکستان، ولایت و امام رضا (ع) در خیابان دانشگاه و راه‌آهن قزوین افتتاح شده است.

این مسئول با بیان اینکه باید تعداد مراکز شهری فرهنگی دیجیتال بیشتری در استان قزوین افتتاح شود، ابراز داشت: این مراکز فضاهای مناسبی برای فعالیت‌های سرگرمی، تفریحی و آموزشی نوجوانان و جوانان است.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قزوین متذکر شد: تاکنون استقبال نوجوانان و جوانان از ارائه خدمات مراکز شهری فرهنگی دیجیتال در قزوین شباب مطلوب بوده است.

انتهای پیام/38