به گزارش هنرآنلاین، سیدتقی دریتیم در جلسه اعضاء ستاد برگزاری این جشنواره افزود: با توجه به استقبال طبیعت ‌دوست از جشنواره های گذشته شهرستان بویژه جشنواره گل‌های بابونه، نخستین نمایشگاه عکس نمین نیز با محوریت طبیعت این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به انتشار فراخوان این جشنواره متذکر شد: علاقمندان می توانند تا اول مردادماه آثار خود را با محوریت طبیعت شهرستان نمین به همراه فایل عکس‌ها با فرمت JPEG و حداکثر 10 فایل برای هر هنرمند به رایانامه naminfestival@gmail.com ارسال کنند.

فرماندار نمین ادامه داد: علاقمندان در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانند فایل عکس‌ها را با فرمت JPEG و حداکثر 10 فایل برای هر هنرمند در داخل یک پوشه با نام هنرمند و در قالب یک سی دی به نشانی دبیرخانه جشنواره در فرمانداری نمین ارسال کنند.

به گفته وی ترویج هنر در بین جوانان و کشف و معرفی استعدادهای منطقه، معرفی طبیعت و جاذبه‌های گردشگری و صنعت توریسم (اکوتوریسم، ژئو توریسم، توریسم‌درمانی و…)، جلب و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در بخش طبیعت‌گردی و گردشگری نمین و... از اهداف این جشنواره است.

دریتیم تاکید کرد: آثار برگزیده از یکم تا دهم شهریورماه در نگارخانه زرنا واقع در تهران با حضور مسئولان استان، اساتید دانشگاه، هنرمندان، اصحاب قلم و رسانه، اعضای مجمع نمینی‌ها و ویلکیجی‌های مقیم اردبیل، فرهیختگان، حامیان و متولیان نمایشگاه به نمایش عموم درخواهد آمد.

وی همچنین عنوان کرد: بولتن این نمایشگاه نیز با محتوای نمین شناسی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش طبیعت گردی و توریسم نمین، محیط زیست، و… بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه در گالری زرنا منتشر می‌شود.

انتهای پیام/