شراره رخام بازیگر تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت:افراد بسیار خوب و کار بلدی در حرفه طراحی لباس در کشورمان داریم و باعث افتخار ما هنرمندان است که چنین طراحان خلاق و معتقدی داریم.

وی با اشاره به کلمه معتقدی که به طراحان لباس نسبت داد اظهار داشت:باید بگویم که معتقد از هر جهت و زاویه می تواند معنی داشته باشم،طراحان لباس ما به آئین دینی،اصول و روش زندگی مردم و فرهنگی که در آن زندگی می کنند اعتقاد دارند و همچنین احترام می گذارند.

رخام در ادامه اضافه کرد:من چندین طراح لباس را میشناسم و از نزدیک با روش کار آنها آشنا هستم و قاطع میگویم به حرفه خود علاقه بسیار دارند و معتقد هستند که باید در این حرفه از تمام ذوق و هوش خود استفاده کنند تا از مد روز جامعه عقب نمانند و همیشه متقاضیان خود را راضی نگه دارند.

عضو فعال تیم فوتسال و والیبال هنرمندان مطرح کرد:امیدوار هستم طراحان خلاق کشورمان فکر اساسی برای لباس های ورزشی کنند و هم برای بانوان ورزش کار و هم آقایون اهل ورزش لباس های طراحی کنند که هم از رنگ های ترکیبی جدید و به روز برخوردار باشند و هم راحت تر به تن بروند و برای تعویض لباس ورزشی دیگر انرژی مضاعف صرف نشود.

بازیگر " دختران انتظار " در آخر از سلیقه خود و رنگ های مورد علاقه اش به خبرنگار مد و لباس هنرآنلاین گفت:من همیشه از ست کردن لباس های خودم و همچنین دوستان و افراد عادی جامعه لذت برده ام و همواره اعتقاد دارم باید اتو کشیده و ست لباس بپوشیم و باید بگویم شور زندگی در مورد است که مطمئنا یکی از این موارد پوشیدن لباس های شیک است و همه شیک پوش ها را دوست دارند،در شیک پوشی لباس های با رنگ های بژ،طلائی،طوسی،قهوه ای و صورتی را فراموش نکنید.

انتهای پیام/62