گروه مد و لباس هنرآنلاین؛ بهترین راه برای کاستن از گرمای تابستان استفاده از هر آنچه که در طبیعت در این فصل به وفور یافت می شود است. بله،لیمو ترش هم یکی از آنهاست،هیچ چیز شما را بیش از نوشیدن یک لیوان شربت لیموی تازه، خنک نمی کند، اما این فقط به یک پارچ شربت لیمو ختم نمی شود، بهتر است لیمو را در تمام اتاق هایتان بچکانید تا بیش از هر زمان دیگری خنک بشوید.

از رنگ زرد لیمویی می توانید برای روشن کردن هر اتاقی در خانه استفاده کنید:چه در اتاق نشمین پر نور و چه در اتاقی که هیچ پنجره ای ندارد و فضا به اصطلاح خفه است.

استفاده از زرد لیمویی فقط به رنگ دیوارها ختم نمی شود، بلکه در آشپزخانه برای کابینت ها و قفسه ها و لوازم آشپزخانه و در نشیمن و پذیرایی برای مبلمان و در اتاق خواب برای تختخواب و رو تختی ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ زرد لیمویی این قدرت را دارد که در فضایی که به هیچ وجه نور طبیعی وجود ندارد،خطای حسی وجود نور طبیعی را ایجاد کند.

در عین حال وقتی که در محیط نور طبیعی هم وجود داشته باشد،زرد لیمویی به بهسازی و با کیفیت تر جلوه دادن نورهای طبیعی کمک می کند.

در تصویری که مشاهده می کنید دکوراتور به شدت روی نور طبیعی که از پنجره های این اتاق زیر شیروانی به داخل می آید حساب کرده و آنرا به زیبایی هر چه تمام تر چیده است. اغلب افراد اتاق زیر شیروانی را جزء فضای خانه خود به حساب نمی آورند و این اتاق یا بلا استفاده می ماند و یا تبدیل به انباری می شود. گاهاً تصور افراد این است که اینجا یک اتاق تاریک و کم نور است و متاسفانه توانایی های بالقوه این اتاق نادیده را نادیده می گیرند.

از زرد لیمویی همچنین می توان به عنوان تم رنگی مکمل به صورت محدود در همه اتاقها استفاده کرد. این رنگ به عنوان مکمل در کنار رنگ های شاه بلوطی و خرمایی، انواع آبی، و سبز به زیبایی می نشیند.

همچنین سفید روشن سبب می شود که این رنگ بیش از پیش و زیباتر از همیشه خودش را نشان بدهد.

در تابستان با کمی زرد لیمویی می توانید هر اتاقی را تازه کنید و به آن نیرو ببخشید.در آخر که کار دکوراسیونتان تمام شد، با یک لیوان شربت خنک لیمو و بیسکویت های لیمویی سلیقه و چیدمان بی نظیر خود را جشن بگیرد.

انتهای پیام/62