به گزارش هنرآنلاین، سوگل قلاتیان با اشاره به امکان پیشنهاد و نقد به نمایش "پروانه های غمگین من در یک صبح بهاری"در حین اجرا گفت: حس دخیل بودن در اجرای نمایش نکته ای است که علاقه مندم مخاطب آن را فراتر از یک تماشاگر تئاتر تجربه کند؛ به همین دلیل پایان نمایش را باز گذاشته ایم تا مخاطب با بازیگر حس همکاری داشته باشد.

قلاتیان با بیان اینکه برای جذب مخاطب و نقش داشتنش در روند داستان در هر نوبت از میان 27 نمایش، سه یا چهار انتخاب وجود دارد، اظهار کرد: سعی کردیم با توجه به فیلتر ذهنی خودمان، سلیقه های مختلف را پوشش دهیم و تلاش کردیم برای مخاطبان، از هر قشری و با هر روحیه و سنی، نمایشی طراحی کنیم تا از آن ها لذت ببرند.

بازیگر فیلم "سیب و سلما" که شش قسمت دیگر نیز به نمایشش به اجرای آن در کافه اصلی تئاترشهر اضافه کرده، ویژگی اصلی این نمایش را مشارکت مخاطب دانست و اذعان کرد: مخاطب وقتی وارد فضا می شود فهرست تئاترها به شکل منویی در اختیارش قرار می گیرد و در واقع در این نمایش قصدمان جذب مخاطب به بازی هاست.

گفتنی است، نمایش "پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل‌انگیز بهاری" از 7 تیرماه، هر روز به جز شنبه‌ها در محوطه تالار وحدت در دو نوبت 70 دقیقه ای از ساعت 17 تا 20 اجرا می‌شود.

انتهای پیام/54/53