خیام وقار کاشانی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین بیان کرد: تمرینات نمایش "نام همه مصلوبان عیسی است" به کارگردانی ایوب آقاخانی را سپری می‎کنم، تا هفته گذشته تمرینات نمایش در کارگاه نمایش باران پیگیری می‌شد و چند روزی است که در سالن شماره 1 تماشاخانه ایرانشهر تمرین می‎کنیم.

وی در رابطه با همکاری با آقاخانی بیان کرد: در نمایش "شبی که راشل از خانه رفت" کار پریسا مقتدی با ایوب آقاخانی همبازی بودم اما این نخستین همکاری من با ایشان در کسوت کارگردان است البته در این اثر نمایشی با هم همبازی نیز هستیم.

مدیر آموزشگاه هنری باران گفت:ایوب آقاخانی به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر کار خود را به صورت حرفه‌ای آموخته و دنبال می‎کند و این همکاری برای من بسیار لذت بخش بود.

وی عنوان کرد: این اثر نمایشی داستان یک روزنامه نگار دهه 20 است که بنا به دلایل سیاسی اعدام شده و من در این اثر نقش فردوس یکی از دوستان این روزنامه نگار را بازی می‎کنم که بسیار به او نزدیک است. داستان و سرگذشت این روزنامه نگار بعد از مرگش به وسیله مونولوگ‎هایی روایت می‌شود، قصه این نمایش در دو زمان حال و گذشته است.

خیام وقارکاشانی، ایوب آقاخانی، حبیب دهقان نسب، امیرعلی دانایی، بهرام ابراهیمی، کیوان خانبگی، مرجان شیرمحمدی، سام کبودوند، وحید نفر، بهرام سروری نژاد، ناهید مسلمی در این اثر نمایش ایفای نقش می‎کنند.

"نام همه مصلوبان عیسی است" به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی از 1 مرداد ساعت 19 در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/54/53