مرتضی شاه‌کرم در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: نمایش "تمام من همه عدو" داستان دو پیرمرد را روایت می‌کند که از زمان جنگ به مدت سی سال طی حادثه‌ای مجبور می‌شوند در کنار هم زندگی کنند.

وی ادامه داد: این نمایش برگزیده چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر و نمایش برگزیده دومین یادواره تجلی بصیرت است و در جشنواره تئاتر مقاومت فتح خرمشهر دو جایزه نویسندگی و بازیگری را دریافت کردم.

وی با تقدیر از نگاه دلسوزانه و مهربانانه مدیران تئاتر کشور در حمایت از گروه های جوان تئاتری گفت: با توجه به نگاه ویژه مدیر اداره کل هنرهای نمایشی و کمک شورای حمایت و بودجه‌ای که به تصویب رسید موفق شدیم پس از سال‌ها انتظار اجرای نمایشی را در یکی از سالن های تئاتر پایتخت داشته باشیم و از همینجا از توجهات سرکار خانم معترف مدیر اداره تئاتر هم کمال تشکر را دارم.

علاقهمندان می‌توانند هر روز ساعت 18:30 برای دیدن نمایش به نشانی: میدان فردوسی، خیابان شهید موسوی، خیابان شهید محمد آقا، اداره برنامه‌های تئاتر خانه نمایش مراجعه کنند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به علی امیدوار مشاور کارگردان، حامد نساج بخارایی دستیار کارگردان، سیدمحمد حسین مرعشی پورموسیقی، عاطفه تندل مدیر صحنه، سعید یاسی‌پور طراح پوستر و بروشور اشاره کرد.

نمایش "تمام من، همه عدو" به مقاومت مظلومانه ساکنان مناطق جنگ زده در جریان جنگ تحمیلی می‌پردازد.

انتهای پیام/52/53