به گزارش هنرآنلاین، محسن زاهد احمدی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ توجه به مفاهیم قرآنی و بهره‌برداری از مفاهیم آیات قرآن مسابقه بزرگ قرآنی در ماه مبارک رمضان برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه قرآنی شامل 30 سوال است که در هر روز ماه مبارک رمضان یک سوال برای مخاطبان شبکه اترک و هم استانی‌ها پخش خواهد شد.

زاهداحمدی تصریح کرد: سوالات این مسابقه قرآنی با موضوع سبک زندگی، خانواده و اعجاز علمی قرآن از سوره‌های قرآن کریم طراحی شده است.

وی گفت: سوالات مسابقه در سایت صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی به آدرس www.bojnourd.irib.ir قرار گرفته و با هماهنگی به عمل آمده سوالات مسابقه به صورت روزانه در روزنامه‌های اتفاقیه و خراسان شمالی و همچنین به صورت هفتگی در هفته نامه‌های نسیم و ارمغان به چاپ خواهد رسید.

دبیر شورای فرهنگی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در خصوص نحوه شرکت علاقه‌مندان در مسابقه گفت: هم استانی‌ها با پاسخ دادن سوالات به صورت روزانه در پایان ماه مبارک رمضان پاسخنامه مسابقه را که در نشریات استان چاپ خواهد شد به آدرس بجنورد، صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، واحد روابط عمومی ارسال کنند.

وی تصریح کرد: در پایان ماه مبارک رمضان از بین شرکت کنندگانی که به حداقل 25 سوال پاسخ صحیح داده باشند 114 نفر به قید قرعه انتخاب و در مراسمی هدایای نفیسی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/