به گزارش هنرآنلاین، دوره ‏های آموزشی حجم و تندیس از سلسله کارگاه ‏های هجده گانه حوزه هنری شهرستان شاهرود در فصل تابستان در این شهرستان برگزار می‏شود.

بنابراین گزارش، دوره‏ های آموزشی حجم و تندیس، با هدف استفاده از عناصر و مواد طبیعی و همچنین سهل‏ یاب و ارزان برای تولید تندیس‏ های مناسب برگزار می‏شود.

آثار تولید شده در این کارگاه به ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان که با موضوع اساطیر و خانواده در فصل پاییز سال ‏جاری در حوزه هنری کشور برگزار می‏شود، ارسال خواهد شد.

دوره ‏های آموزشی حجم و تندیس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 12 در محل حوزه هنری شاهرود برگزار می‏شود.

شایان ذکر است؛ 18 کارگاه نقد ادبی دو، شناسایی طنز و نمونه‏ های ادبی و هنری، شعر جوان، داستان خلاقه دو، اقتباس از متون کهن و نمایشنامه‏ نویسی، فیلمنامه ‏نویسی، طراحی دکور صحنه تئاتر و فیلم، نمایشنامه ‏خوانی، شناخت اساطیر ایران و جهان، مبانی حکمت و فلسفه هنر اسلامی، هنر شیعی، نشست نقد و بررسی عکس، کادربندی در عکس، تخصصی داستان، تصویرگری متون ادبی، طراحی پوستر و کتیبه‏ های عاشورایی، نگارگری و آموزش نقاشی، پویانمایی و انیمیشن و حجم در فصل تابستان در حوزه هنری شهرستان شاهرود در حال فعالیت است.

علاقه ‏مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‏ نام و حضور در این کارگاه ‏ها می‏توانند به نشانی حوزه هنری شاهرود واقع در خیابان امام خمینی (ره)، خیابان فروغی مراجعه و یا با شماره تلفن 2231418 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/