به گزارش هنرآنلاین، این نمایش از یکشنبه، 23 تیرماه، ساعت 18:30 اجرای خود را در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز می کند.

نمایش «من از سگ بودنم چیز های جدیدی فهمیده بودم» اجرائی است براساس شیوه روائی اپیک، در فضایی که شخصیت ها و روابط تداعی کننده ی حس سورئال هستند. در این اجرا داستان به نحوی سیال و بازیگوشانه پیش می رود و رنج و تنهایی پات، سگ ولگرد روایت می شود. سگ ولگرد از صاحب خود جدا شده و این آغاز سرگردانی اوست.

«مهدی دوستی»، «مریم رها»، «مریم صائب»، «الناز طهماسبی»، «آیدا توتونچی»و «فرزاد امینی» ترکیب بازیگران این اثر 70 دقیقه ای را تشکیل می دهند.

همچنین «مهدی امینی» به عنوان آهنگساز، «نوشین آتشگاهی» طراح لباس، «نگین ساعد» طراح صحنه، «ملیکا حبیبی» طراح پوستر و بروشور، «مرتضی اسدی» دستیار کارگردان، «آیلا تنهایی» منشی صحنه، «آرزو آزادپور» عکاس و «امیر پاسنگی» به عنوان روابط عمومی با این پروژه همکاری می کنند.

یادآور می شود، بلیت این نمایش که با قیمت 8000 تومان ارائه می شود، به صورت روزانه در خانه هنرمندان ایران و به صورت اینترنتی از روز چهار شنبه 19 تیر ماه، در سایت تئاتر نت به آدرس www.theatrnet.com عرضه می شود.

همچنین علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو و پیش خرید بلیط می توانند با شماره 09362390900 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/52/53