به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، پرفورمنس تئاتر "بی‌انتخاب" که قرار بود به اجراگردانی امیر کنجانی اجرای خود را در سالن پردیس ملت آغاز کند با انصراف بازیگرانی چون هومن سیدی، آزاده صمدی، مهران احمدی، باران کوثری و صابر ابر به حالت تعلیق در آمد.

ویشکا آسایش هم که یکی از بازیگران این اثر بود درباره حضور خود در گروه پرفورمنس تئاتر "بی‌انتخاب" به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که تصمیم جدیدی مبنی بر اجرا یا عدم اجرای اثر گرفته شود اجرای نمایش لغو شده است و من هم به تبعیت از گروه منتظر هستم که ببینم آیا نمایش به شکل صد در صد لغو شده است یا خیر.

وی افزود: در هفته های اخیر بیشتر تمرکزم را روی پروژه بی انتخاب گذاشتم و برنامه تئاتری دیگری در دست ندارم.

بر اساس این خبر، این نمایش قرار بود با بازی بازیگرانی چون ویشکا آسایش، باران کوثری، مهران احمدی، محسن رستگار، کاظم سیاحی، هومن سیدی، آزاده صمدی و نازگل نادریان اجرا شود، اما به دلایل نامعلومی در حال حاضر به تعویق درآمد.

بلیط نمایش "بی انتخاب" که به صورت پیش فروش در سایت‌های اینترنتی چون تیوال و سی‌گذر به فروش رسیده بود. از این رو از عصر روز گذشته مبالغ دریافتی از مخاطبان باز پرداخت شد. آکادمی هنر پیش از این نمایش "ویتسک" را در تالار حافط به روی صحنه برد که با استقبال مخاطبان نیز رو به رو شد.

اطلاعات تکمیلی در خصوص اجرا و یا عدم اجرای نمایش "بی انتخاب" متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/52/53