به گزارش هنرآنلاین، در آیین باشکوه و صمیمی که با حضور پیشکسوتان و رزمندگان لشگر 41 ثارالله در مجتمع شهید باهنر کرج برگزار شد، این لوح تقدیر توسط سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی به سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اهداء شد.

متن لوح تقدیر به شرح ذیل است:

"بسمه تعالی"

"هوالمعزّ"

نازم به غنچه‌ای که چو وا شد در این چمن

از بوی خوش به شاخه ما هم نصیب داد

بر لشگری که هست غبارش به چهره‌ها

از چشمه سیادت خود حسن و زیب داد

جناب آقای دکتر حسینی

وزیر ارزشی فرهنگ و ارشاد اسلامی

گاهی کلام دستخوش التهاب می‌شود! گاهی عبارت از خجلت ناتوانی، آب می‌شود! گاهی زبان در بیان بی‌تاب می‌شود؛ آنجا که در میان ،سخن از احبـاب می‌شود!

آنچه دیدیم از جنابعالی در مسند وزارت، شایسته عالی‌ترین تقـدیرهاست و بر ماست که به پاس خدمات و زحمات بی‌دریغتان، از ناحیـه تمامی یارانتان در لشگر ثارالله که شما را همچون حضور بسیجی صادق دوران دفاع مقدس در این کسوت نیز ساده و صادق دیدند، صمیمانه‌ترین قدردانی ها را بجا آوریم و برایتـان در خدمت به نظام و رهبـری عزیز، دست به دعا برآوریم. تا هستید و هستیم بر آنیم که بودیم !

توفیقتان روزافزون باد

پیشکسوتان و رزمندگان لشگر 41 ثارالله

شایان ذکر است بیش از 32 سال از سازماندهی و آغاز بکار لشگر 41 ثارلله می‌گذرد. این لشگر در روزگار غربت کشور اسلامی ایران در مقابل حمله ناجوانمردانه بعثی‌ها شکل گرفت و محل حضور و استقرار فرزندان بسیجی استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان گردید.

سرداران و بسیجیان این لشکر در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت ها و جانفشانی‌های فراوانی را از خود نشان دادند و در این راه و صیانت از آرمانهای امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی شهدای گرانقدری را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

اعضای این لشگر همچنان با روحیه جهادی و شهادت طلبی امروز نیز به مانند دوران دفاع مقدس بر عهد و پیمان خود پایبند بوده و بر صیانت از آرمان های انقلاب و نظام و رهبری پافشاری دارند.

این جمع صمیمی و رزمنده هرچند وقت یکبار در کنار هم جمع شده و ضمن تجدید دیدار و دلجویی و مذاکره در خصوص شرایط روز، امیدآفرین و روحیه دهنده دیگران می‌شوند.

انتهای پیام/31