به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، ارتباط و تعامل صنعتگران و صاحبان سرمایه با سینماگران و صاحبان فکر و اندیشه از آن اتفاق های خوب در جهت رشد و تعالی هر دو صنعت استریال صنعتگران با تزریق سرمایه خود به سینماگران باعث می شوند که آن ها به دور از استرس و دغدغه مالی فکر و اندیشه خود را جهت تولید و خلق یک اثر هنری به کار بگیرند و از سوی دیگر آنها می توانند با معرفی کالاهای خود از این طریق به بازارهای پرفروش دست پیدا کنند. قسمت دوم فیلم سینمایی شهرموشها که به زودی جلوی دوربین خواهد رفت، بدون هیچ حمایت دولتی ساخته می شود و تهیه کنندگان خصوصی به تنهایی نمیتوانند از عهده مخارج این پروژه بیرون آیند و نیازمند حضور صنعتگران و تعامل با آنها هستند. شرکت کرمان و خودرو و تاژ حامیان این پروژه هستند.

"قلب یخی" و "سامسونگ" ؛ "ویلای من و گلرنگ رسانه"

شرکت سامسونگ ازنخستین اسپانسرهای خارجی بود که علاوه بر حمایت ازپروژه "قلب یخی" محصولات خود را در به عنوان اسباب و وسایل صحنه در معرض دید عموم قرار دادو به شیوه تازه ای از تبلیغات را به راه انداخت.

شرکت گلرنگ رسانه یکی دیگر از شرکت های صنعتی بود که در این راه قدم گذاشت و گروه صنعتی گلرنگ ساختمانی را به عنوان موسسه گلرنگ رسانه تاسیس کرد و توانست آثار مختلف سینمایی را خریداری کند و در شبکه نمایش خانگی توزیع کند. یکی دیگر از اقدامات این موسسه توزیع سریال "ویلای من" است.

حضور صنعتگران در حوزه فرهنگ و هنر اتفاق بزرگی است که تا سالها پیش بحث گردن پیرامون این موضوع چیزی شبیه شوخی بود. سینما یک صنعت است و حضور صنعتگران در این عرصه روابط پایداری را بین صاحبان سرمایه و سینماگران برقرار خواهد کرد.

پایان پیام/