به گزارش هنرآنلاین، در این دیدار که استاندار ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی دیگر از خبرنگاران و اهالی رسانه استان حضور داشتند،وزیر ارشاد از همه بخش‌های این پروژه بزرگ دیدار کرد ،در هر بخش نیز مسئولان اجرایی پروژه و مهندسان ناظر توضیحاتی در خصوص روند اجرای کار ،فرایند ساخت،و سایر اطلاعات لازم را به وزیر ارشاد اسلامی ارائه کردند.

در پایان این بازدید سید محمد حسینی در سخنان کوتاهی گفت: در صدد هستیم تا روند تکمیل پروژه های عمرانی با سرعت بیشتری پیگیری شود تا زودتر به بهره برداری رسیده و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: راه اندازی مجتمع‌ها و پروژه های عظیم فرهنگی پاسخگوی نیاز هنرمندان استان‌هاست به ویژه تالارهایی فرهنگی و هنری که در قالب "مهر ماندگار" در سطح کشور در مراحل پایان عملیات اجرایی هستند،تحول عظیمی در سطح این استان‌ها ایجاد خواهند کرد.

حسینی ادامه داد: پروژه تالار مرکزی شهر کرمان به عنوان یکی از هشت پروژه مهر ماندگار در سطح کشور است که از لحاظ تامین بودجه و اعتبار مشکل ندارد و اعتبارات آن تامین شده است.

تالار مرکزی شهر کرمان یکی از پروژه های فرهنگی مهر ماندگار است، این تالار شامل 13 هزار و 500 مترمربع زیربنا و سالن‌های موسیقی، همایش، گالری، فضای نمایشگاهی و تمرین تئاتر، سن متحرک و کلاس‌های آموزشی است.

انتهای پیام/38