شهره سلطانی بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سرویس مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت: باید بگویم به جز حرفه بازیگری و کارگردانی دستی هم بر طراحی و دوخت لباس نیز دارم و بسیار از این امر خوشحال هستم.

وی با اشاره به طراحی لباسی که تا کنون انجام داده است افزود: در گذشته نه چندان دور در کنار چند تن از بزرگان در عرصه نقاشی فعالیت داشته ام و از همین سو به دیگر هنر ها علاقه پیدا کردم و الان هم سعی می کنم از نقاشی هایی که از آن زمان ها به یاد دارم در طرح هایم استفاده کنم تا هم نقاشی را از یاد نبرده باشم و دیگر آنکه طرح های جدید ارائه کنم اما این موضوع را قبول دارم که آثار طراحان امروز نزدیک به هم شده است و باید فکری اساسی برای این نزدیکی در ایده و تفکر ها کرد.

کارگردان نمایش "گاهی یک تلفن به خودت بزن" همچنین عنوان کرد: به ساختار شکنی اعتقاد دارم و می گویم طراحان لباس کشورمان باید و حتما در کار خودشان جسور باشند حتی اگر این طور فکر کنند که شاید طرحی که خلق کرده اند مورد تمسخر قرار بگیرد.

سلطانی همچنین مطرح کرد: فرهنگ هر نقطه، شهر و کشور در کار طراحان لباس حائز اهمیت است اما باید طراحان لباس به جز مقوله جسارت نوآوری هم داشته باشند و با تفکر های خلاقانه خودشان هنرنمایی کنند.

بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان در پایان اظهار کرد: به نظر من به عنوان بازیگر، طراح لباس و همچنین یک فرد در جامعه تمامی لباس ها را در هر مرز و بومی و حتی دیگر کشورها را مانند لباس های فُرم می بینم و تنها فرق آنها در طرح، طراح، رنگ و مدل آنها است.

انتهای پیام/62