به گزارش هنرآنلاین، "مهمان خدا" عنوان برنامه ای است که هر روز به صورت زنده و به مدت 85 دقیقه قبل از افطار از سیمای مازندران پخش می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی رقیه یحیی زاده و کارگردانی فردین بی‌طرف با بخش‌های مختلف از جمله وله،میان برنامه های کوتاه متناسب با حال و هوای این ایام، نریشن،احادیث پیامبران و ائمه معصومین در باره فضیلت ماه مبارک رمضان و روزه داری، میهمان، مسابقه، مستند و... پخش می‌شود.

بینندگان سیمای تبرستان در سحرهای ماه مبارک رمضان می‌توانند شاهد برنامه "ثنای باران" به مدت 85 دقیقه قبل از اذان صبح باشند. دعاهای مخصوص شب‌های سحر، بحث کارشناسی درباره نکات اخلاقی و با اهمیت و فضیلت این ماه، مولودی و مداحی طبق مناسبت‌های مختلف، پخش گزارش از نهادهای خدماتی هنگام سحر، تلاوت قرآن مجید، بیان قصص قرآنی، شرح ادعیه، سیره معصومین، مناجات و... از بخش‌های این برنامه است.

پخش زنده تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم در قالب برنامه "ضیافت وحی" با حضور قاریان ممتاز استانی و مردم شریف شهرستان ساری در مصلای امام خمینی(ره) این شهر به تهیه‌کنندگی مجید آهنگری، هر روز ساعت 18 از دیگر برنامه های سیمای تبرستان در ماه رمضان است.

رادیو مازندران نیز همراه با مومنین خداجو در ساعات روحانی ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی را تقدیم شنوندگان خود خواهد کرد.

"بهاردل" عنوان ویژه برنامه لحظات روحانی افطار در ایام ماه مبارک رمضان از صدای مرکز مازندران است که هر روز ساعت 18:30 دقیقه به تهیه‌کنندگی محمد برجسته و مینا اسداللهی روی آنتن می‌رود.

برنامه "شمیم بندگی" نیز هر شب از ساعت 2 بامداد به تهیه‌کنندگی علیرضا دهقان و نویسندگی سهراب تورانی همراه با مخاطبان است.

پخش نجواهای عارفانه و زمزمه های عاشقانه دعا در دل شب همراه با شب زنده داران سحر خیز از بخش‌های برنامه است.

نمایش رادیویی "سی سخن از امیر کلام" بهره گرفته از سی فراز نهج‌البلاغه، هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 17و تکرار آن هر شب23:30 به تهیه‌کنندگی هنگامه داودی و کارگردانی رحمان قدمی و نویسندگی مینا اسداللهی روی آنتن می‌رود.

مخاطبین رادیو طبرستان می‌توانند در ایام ماه مبارک هر روز به صورت زنده از ساعت 12:30 شنونده برنامه "تمنای وصال" باشند. پاسخ به سؤالات و احکام شرعی مخاطبین عزیز از سوی کارشناسان مذهبی از آیتم‌های این برنامه به تهیه‌کنندگی سیده سکینه حسنی و مریم دلفانی و گویندگی زری قاسن نژاد و فاطمه محمدی نژاد است.

سخنرانی مذهبی هر روز ساعت 4:30 بامداد و ترتیل قرآن کریم نیز هر روز از ساعت 15به مدت 60 دقیقه از صدای مرکز مازندران پخش می‌شود.

انتهای پیام/38