به گزارش گروه مد و لباس هنرآنلاین،شیک پوشیدن و به روز بودن می تواند نقش به سزائی در ایجاد انگیزه برای رفتن به سالنهای ورزشی ایفا کند. اگر از نوع پوشش خود راضی باشید آنگاه در تمرینهای خودتان نیز از اعتماد به نفس کافی برخوردار خواهید بود.

1 -استفاده از رنگهای متنوع

لازم نیست حتما لباسهای ورزشی ساده بپوشید، بهتر است هنگام تمرین کردن از لباس هایی با رنگهای مورد علاقه تان استفاده کنید. می توانید از یک تاپ،شلوار ورزشی یا حتی کفش اسپرت با رنگبندی های متنوع استفاده کنید.

2 -استفاده از لباسهای ورزشی با مدلهای مجلسی

شرکتهای تولید کننده لباس به خوبی می دانند که خانم ها مایلند به هنگام ورزش هم راحت بوده و هم ظاهر مطلوبی داشته باشند. لباسهای اسپرتی طراحی شده که برگرفته از مدلهای مجلسی است اما کاملا راحت بوده و به هنگام ورزش مشکلی ایجاد نمیکند اما بسیار شیک و جذاب هستند. این لباس ها با الیاف مخصوص خود عرق بدن را به خود جذب کرده و با حالت استریچی که دارند اندام را کاملا محکم نگاه می دارد.

3 -شلوار شل و ول نپوشید

به هنگام ورزش می توانید از شلوار یوگا یا اسپندکس استفاده کنید، بگذارید عضلات قوی پاهایتان دیده شوند. به علاوه، لباسهای اینچنینی کاملا به بدن شما می چسبند و به هنگام تمرین از آزادی عمل بیشتری برخوردار خواهید بود. همچنین وقتی در هوای آزاد قصد تمرین دارید شلوارهای یوگا گزینه مناسبی برای ماههای سرد سال خواهند بود.

4-ژاکت اسپورت بپوشید

هنگام رفتن به سالن یا پس از تمرین برای گرم نگاه داشتن بدنتان از یک ژاکت زیبای اسپرت استفاده کنید. وقتی خیس عرق هستید و بیرون هم نسیم خنکی می وزد آنگاه قدر این ژاکت را می فهمید.

انتهای پیام/62