گروه مد و لباس هنرآنلاین؛ به عقیده او آینده زیبا است و نگاه به گذشته نیز حکایت از هزاران تجربه دارد که هر یک از آن ها می تواند آینده ای زیباتر را ترسیم کند و بر همین اساس در یکی از روزهای بهاری سال 1349 شرکت هاکوپیان را با امکانات و سرمایه بسیار اندک ولی رویاهای بزرگ و اندیشه های فرامرزی به عنوان یک مزون بنا کرد که در کمتر از سه سال به شهرت رسید و در ردیف بهترین های آن زمان قرار گرفت و بیش از 3 دهه قبل با انتشار اولین ژورنال مد ایران به پیشینه افتخار آمیز هنر طراحی و رنگ آمیزی در نساجی و پوشاک کشورمان اشاره کرد و هشدار داد که شایسته نیست که این صنعت و هنر گرانبها را به حال خود رها سازیم زیرا فردا برای بازنمایی آن دیر خواهد بود . با برگزاری نمایش مد در آذر ماه سال 1354 و انتشار اولین ژورنال مد ایران و گزارشی که خبرگزاری "رویترز" از این نمایش مد به سراسر دنیا مخابره نمود ٬ شهرت هاکوپیان از مرزهای ایران عبور کرد و رویای وی یکی پس از دیگری به واقعیت پیوست.

هاکوپیان یک شرکت خانوادگی است و در سال های 1994 تا 2009 میلادی موفق به دریافت 20 جایزه بین المللی و در سال های 84 و 85 شمسی موفق به دریافت دو جایزه ملی شده است.

هاکوپیان در بخش مسئولیت های فرهنگی نیز ضمن اداره نشر کتاب های حرفه ای ٬ ساخت 12 مدرسه دخترانه را در دستور کار خود قرار داده که نخستین آن در شهر زلزله زده بم احداث شده است.

آنچه این شرکت را بیش از پیش توانمند می کند قرار گرفتن بیش از 300 هزار مشترک و بیش از 700 نفر پرسنل شاغل به عنوان خانواده بزرگ هاکوپیان در کنار هم و در زیر یک سقف است.

انتهای پیام/31