به گزارش هنرآنلاین، 27 اثر نقاشی-خط از 17 هنرمند کشورمان به مرحله نهایی بازبینی راه یافته‌اند و آثار برگزیده نهایی که در جشنواره به نمایش درمی‌آیند، از میان این آثار انتخاب خواهد شد.

جواد اکبرزاده سرابی، محمد رضا شیری، محمد صمدی، جواد صادقی، محمد موحدیان عطار، محمد دشت بزرگ، شراره خدایار، پوران محمدی، علیرضا کریم پور، محمد سعید نقاشیان، کبری(فریبا) براتی، مجید مختاری، عفت متولی، علیرضا اسکندری، محمدرضا شفیعی، سید تقی رضایی و عظیم فلاح هنرمندانی هستند که برای حضور در بخش نقاشی-خط جشنواره هنر مقاومت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نصرالله افجه‌ای، عین‌الدین صادق‌زاده و حسین غلامی که از اساتید مشهور خوشنویسی و نقاشی کشور هستند، کار انتخاب آثار بخش نقاشی-خط را بر عهده داشتند و علاوه بر این 27 اثر از هنرمندان داخلی، 15 نقاشی-خط از هنرمندان خارجی را نیز انتخاب کردند.

سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تاکید بر فرهنگ پایداری در هنرهای تجسمی، آذر ماه امسال در دوازده رشته گوناگون شامل نقاشی، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، خط-نقاشی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، طرح‌های حجمی، انیمیشن، هنرهای جدید و مفهومی و پژوهش‌های علمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 65/32