به گزارش واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)،در قالب یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، شهر بهمئی استان کهگیلویه وبویراحمد میزبان جشنواره شعر محلی رضوی است.

عبدالمحمد نمازی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی کهگیلویه وبویراحمد، هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی ،گسترش فعالیتهای فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ی ائمه معصومین بویژه امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه ی سیره ی امام رضا (ع) عنوان کرد.

وی با تأکید براینکه موضوع اشعار، پیرامون زندگی و ابعاد شخصیت امام رضا(ع) ، حضرت معصومه (س) ، احمدبن موسی(ع) (شاهچراغ) و حضرت بی بی حکیمه (س) می باشد افزود: محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی بهمئی به شرایط شرکت در جشنواره اشاره و تصریح کرد: قالب اشعار ارسالی آزاد است، آثار ارسالی می بایست در هیچ جشنواره ای شرکت داده نشده باشد، اشعار باید صرفاً به زبان محلی بوده و هیچگونه شعر فارسی مورد پذیرش نیست، شرکت کنندگان می توانند حداکثر 3 اثر به دبیرخانه ارسال نمایند، اشعار باید تایپ شده و در سه نسخه به دبیرخانه ارسال شوند و مشخصات کامل شناسنامه ای به همراه آدرس و شماره تماس در صفحه ای جداگانه به همراه اشعار ارسال شود.

نمازی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را 31مرداد ماه 92 عنوان کرد و گفت: اختتامیه این جشنواره در 19شهریورماه سال جاری برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره 8 برگزیده خواهد داشت و گزیده آثار ارسالی به جشنواره در قالب کتابی توسط اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان به چاپ می رسد.

انتهای پیام/