خشایار الوند نویسنده مطرح در زمینه طنز، به خبرنگار خبرگزاری هنر ایران گفت: نگارش "ویلای من" تمام شده است و در حال حاضر مشغول برنامه ریزی برای کاری جدید با مهرا ن مدیری هستم.

نویسنده مجموعه "پاورچین" در مورد فضای نویسندگی این طور توضیح داد: فضای نویسندگی در حال حاضر فضای روشنی نیست چرا که در بخش خصوصی سرمایه گذارن دست نگه داشته اند که در زمینه اقتصاد به تعادل برسیم و در بخش دولتی هم که بودجه همیشه محدود است.حالا همین مسئله را به ریزش مخاطب و سلیقه مدیران علاوه کنید ضمن این که سهم نویسنده همیشه سهم کمی بوده است، می بینید که فضا، فضای روشنی نیست.

او به حرف هایش این نکته را افزود: در دنیای حرفه ای تا قرداد بسته نشود، نویسنده جایگاهی مشخصی ندارد،اما به هر حال صحبت هایی برای کار شده که جدی ترینشان کار آقای مدیری است.

الوند کار در سینما را از سال ۱۳۶۳ با مشاغلی مانند دستیار و برنامه ریز شروع کرد. بعد از آن به نگارش فیلمنامه پرداخت و فیلمنامه مزاحم و برگ برنده را نوشت. همچنین او به همراه فرهاد توحیدی به عنوان نویسنده فیلمنامه در مجموعه دایره تردید که از کارهای تلویزیونی بود شرکت داشت. فیلم‌های تلویزیونی اعتراف،شاهد و قسمت‌هایی از مجموعه کمربندها را ببندیم نیز از جمله فعالیت‌های او در زمینه نویسندگی است.

انتهای پیام/