به گزارش هنرآنلاین، خانه فیلم‌نامه نویسان انقلاب اسلامی با در نظر گرفتن استعدادهای جوانان قمی در زمینه انیمیشن سازی نسبت به برگزاری کارگاه تخصصی فیلم نامه نویسی انیمیشن با حضور بهرام عظیمی خالق انیمیشن‌های معروفی مانند"سیا ساکتی" و "تهران 1500" اقدام کرده است.

این کارگاه تخصصی با همکاری موسسه فرهنگی هنری هلال سبز آسمان، دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قم، مدرسه اسلامی هنر و مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما به مدت یک روز برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این کارگاه تخصصی آشنایی بیشتر فیلمنامه نویسان انیمیشن با مراحل تولید فیلمنامه انیمیشن و معرفی توانمندی‌های انیمیشن سازان و فیلم سازان قمی به بهرام عظیمی است.

بهرام عظیمی، فارغ التحصیل رشته صنایع دستی از دانشگاه هنر تهران، دارای نشان درجه 2 هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. کارگردان انیمیشن، فیلمنامه نویس، طراح کاراکتر و کاریکاتوریست است.

وی مدرسی خانه کاریکاتور ایران را از سال 1376 تا کنون برعهده داشته و اکنون مدرس دانشگاه‌های هنر و مدیر خانه انیمیشن شهرداری تهران است.

این هنرمند برجسته به مدت سه سال توانست برنده 84 جایزه ملی و بین‌المللی در رشته‌های کاریکاتور، انیمیشن، نقاشی و تصویر سازی شده و از سال 1365 تا کنون داوری بیش از 50 جشنواره ملی و بین‌المللی انیمیشن، فیلم و کاریکاتور را عهده‌دار بوده است.

از به یاد ماندنی‌ترین آثار بهرام عظیمی می‌شود به فیلم‌های سینمایی «آل» ، «تهران 1500» و «سیا ساکتی» که هر یک مخاطبان فراوانی را به سمت خود جلب کرده است اشاره کرد.

خاطرنشان می‌شود این کارگاه تخصصی یک روزه پنجشنبه 13 تیرماه در مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این کارگاه می‌توانند با شماره تلفن 025 - 32927407 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/