هادی عامل در گفت و گو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش "مضحکه دزدها" برداشت آزاد از "بالماسکه دزدها" نوشته ژان آنوی است که با اقتباس به فضای نمایش ایرانی نزدیک شده است و در نظر داریم پس از اعلام نتایج و در صورت راهیابی به جشنواره در فرصت باقیمانده تمرینات را برای پختگی بیشتر کار از سر بگیریم.

وی ادامه داد: به تازگی اجرای بازبینی نمایش "مضحکه دزدها" را برای شرکت در شانزدهمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی پشت سر گذاشتیم که به نظر اجرای موفقی بود.

عامل با تأکید براینکه در تولید نمایش ایرانی باید ظرافت‌هایی در امر کارگردانی و هدایت بازیگران باید رعایت شود ادامه داد: داستان این نمایش در مورد یک عده سارق است که فضای شهر برایشان ناامن شده و لذا تصمیم می گیرند به خانه زنی بروند تا نمایشی را به ظاهر تمرین و اجرا کنند.

وی در مورد سایر فعالیت‌های خود در عرصه تئاتر گفت: ایده و طرح‌ها برای تولید نمایش زیاد است که احتمالاً یکی از آنها را به نام "جابجا" را برای برنامه آتی گروه پیشنهاد دادیم که برای شش ماه دوم سال یعنی مهر و آبان راجع به اجرای آن می توان فکر کرد. البته اخیراً متنی به نام "شاه می‌میرد" اثر اوژن یونسکو را نیز ارائه کردم که با اجرای آن موافقت نشد.

انتهای پیام/52/53