به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، امسال پاول آلسامر در این دوسالانه با اثری به نام "ونیزی‌ها" شرکت کرده که مجموعه‌ای است از مجسمه‌های ساخته شده از پلاستیک با قالبگیری از صورت و دست ونیزی‌ها.

زوانا واسکنسولس از کشور پرتغال نتوانست در ونیز فضای مناسبی برای نمایش اثر خود پیدا کند؛ به همین دلیل داخل یک کشتی قدیمی پرتغالی را به نمایشگاه خود تبدیل کرد و آن را به ونیز آورد.

"موسیقی برای سکوت" اثری از شری بویل، هنرمند کانادایی است. او شهرتش را مدیون به نمایش گذاشتن موجودات عجیب‌الخلقه است.

در سالن آفریقای جنوبی، پرتره‌هایی سه بعدی به نمایش گذاشته شده‌اند که ماده سازنده همگی آنها، کتاب‌های دایره المعارف‌ این کشور است. خالق این آثار ویم بوثاست.

به محل نمایش اثر وادیم زاخاروف از روسیه فقط خانم‌ها می‌توانند وارد شوند. این اثر مفهومی برگرفته از اساطیر یونانی است و در محل اجرای آن به نشانه باروری و فراوانی، سکه‌ از آسمان می‌بارد.

زولت آستالوس از مجارستان مجموعه "گلوله عمل نکرده" را به ونیز آورده است. مجموعه‌ای از عکس‌ها و یک اثر ویدیویی درباره گلوله‌‌های که باید منفجر شوند اما نمی‌شوند.

"جادوی انگلیسی"‌ نام اثر جرمی دلر است در سالن کشور انگلستان. این اثر به اسطوره‌ها، افسانه‌ها و داستان‌های عامیانه این کشور مربوط می‌شود.

برلینده دبرویکر از بلژیک با "درخت چلاق"‌ در نمایشگاه حضور دارد. این اثر، مجسمه‌ مومی عظیمی است به شکل درختی افتاده روی زمین.

"تاریخ صفر" کاری از استفانوس تسیوپولوس از کشور یونان است که در آن، انواع شیوه‌های مبادله کالا با پول روایت شده است.

در سالن بولیوی، مجموعه‌ای از ظرف‌های محتوی زردچوبه، فلفل قرمز و سیاه، دارچین و دیگر ادویه‌جات به نمایش گذاشته شده است. این اثر از سونیا فالکونه، "مزرعه رنگ" نام دارد.

انتهای پیام/32/