به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، اصلی‌ترین خبر هالیوودنیوز ، ورایتی ، اسکرین دیلی ، لس‌آنجلس تایمز ، باکس‌آفیس‌نیوز و هالیوودریپورتر مربوط به تغییر و تحولات باکس‌آفیس و صدرنشینی انیمیشن جدید دیزنی بود.

کمپانی دیزنی باز هم با یک انیمیشن سینمایی، دو رقیب قدرتمند خود یعنی کمپانی فاکس قرن بیستم و پارامونت پیکچرز را در باکس‌آفیس شکست داد و با 46/1 میلیون دلار فروش جایگاه نخست فهرست فیلم‌های پرفروش این هفته سینماهای آمریکا و کانادا را از آن خود کرد. انیمیشن سینمایی "دانشگاه هیولاها" با کارگردانی دن اسکنلون، جدیدترین محصول کمپانی دیزنی با در اختیار داشتن 4004 سالن سینما، در دمین هفته اکران خود توانست با 46/1 میلیون دلار فروش و 44 درصد اُفت نسبت به هفته قبل، صدرنشینی باکس‌آفیس را از ان خود کند.

پس از انیمیشن سینمایی "دانشگاه هیولاها"، اکشن کمدی "گرما" ساخته پائول فیگ، محصول جدید کمپانی فاکس قرن بیستم، که بخاطر نقش‌آفرینی ساندرا بلک، سازندگانش امید فراوانی به صدرنشینی در باکس‌آفیس داشتند، با در اختیار داشتن 3181 سالن سینما، در نخستین هفته اکران خود نتوانست بیشتر از 40 میلیون دلار فروش کند و بدین ترتیب در جایگاه دوم باکسی‌آفیس قرار گرفت. فیلم اکشن "جنگ جهانی زد" ساخته مارک فوستر، محصول کمپانی پارامونت پیکچرز هم در دومین هفته اکران خود و در حالیکه 3607 سالن سینما در اختیار داشت، با 29/8 میلیون دلار فروش و 55 درصد اُفت نسبت به هفته قبل، در جایگاه سومین باکس‌آفیس قرار گرفت.

کارگردان و نویسندگان پروژه سینمایی "بازی نامعلوم" در حالی مشخص شدند که در ابتدا قرار بود دیوید اوراسل کارگردان پروژه باشد اما مدتی بعد از آن کناره‌گیری کرد و حتی جایگزین او، نیل برگر هم از آن پروژه خارج شد اما نهایتا بخاطر حساسیت زیادی که روی این پروژه بود بالاخره سازندگان آن از ست روگن و اوان گولدبرگ درخواست کردند تا کارگردانی این پروژه را برعهده بگیرند. ایندی‌وایر با انتشار این مطلب درباره داستان این پروژه نوشته: داستان این بازی با کارکتری به نام ناتان دراک آغاز می‌شود که در حقیقت شکارچی و یابنده گنج است، که در داستان‌های بازی در مقابل یک شخصیت منفی قرار می‌گیرد و در مقابل آنها برسر افسانه‌ای می‌جنگد. در این بازی با امکانات سینمایی مانند بالا رفتن از صخره‌ها، تیراندازی، داشتن یک همکار زن را داراست که این بازی را به موضوع جالبی برای ساخت فیلمی از روی آن بدل کرده است.

درگذشت بازیگر سیاهپوست فیلم "اژدها وارد می‌شود" یکی از خبرهای هالیوودرپیورتر و واشنگتن پست بود که در این باره نوشته: جیم کلی، رزمی‌کار و بازیگر که برای ایفای نقش در "اژدها وارد می‌شود" فیلم معروف بروس لی در دهه 1970 شهرت داشت، از دنیا رفت. به گفته مریلین دیشمن، همسر سابق جیم کلی، او بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت. کلی 67 ساله بود. دیشمن در فیسبوک نوشته: "روز 29 ژوئن 2013، جیمز میلتن کلی که بیشتر با نام جیم کلی معروف بود، کاراته‌کار، بازیگر، همسر اول من و پدر سابرینا کلی- لوییس درگذشت."

کلی در ماه می سال 1946 میلادی به دنیا آمد. او یک ورزشکار بااستعداد بود که در کنتاکی بزرگ شد و در تیم‌های فوتبال، بیسبال و دو و میدانی بازی می‌کرد. او در 1971 میلادی پشت سر هم برنده چهار جایزه قهرمانی شد و در دنیای کاراته برای خود اسم و رسمی به هم زد.

تایمزایندیا در خبری درباره تلاش تهیه‌کنندگان بالیوودی برای اکران هرچه زودتر کمدی درام رومانتیک "بشارام" با بازی ستارگانی همچون رانبیر کاپور و ریشی کاپور، نوشته: فیلم "بشارام" تازه‌ترین فیلم رانبیر کاپور بخاطر موفقیت فیلم "این جوانی دیوانگی است" با بازی این ستاره بالیوود که هم اکنون با موفقیت بسیار زیاد روی پرده سینماهای هند است، تهیه‌کنندگان "بشارام" را به این فکر انداخته تا با بهره‌گیری از این موفقیت، فیلم جدید رانبیر کاپور را هم زودتر راهی اکران عمومی کنند. این در حالیست که از سوی دیگر "بشارام"، دومین فیلم سینمایی آبیناو کاشیاپ در مقام کارگردانی پس از فیلم بسیار پرفروش "دابانگ" (2010) با بازی سلمان خان است و منتقدان می‌خواهند ببینند این فیلم‌ساز در کار جدید خود چه کرده است.

"بشارام" در سکوت کامل خبری جلوی دوربین رفته و کسی اطلاعی از خط اصلی قصه آن ندارد. گفته می‌شود قصه فیلم در ارتباط با رابطه پدر و فرزندی و مسائل و مشکلات مربوط به آن است و رانبیر کاپور در آن در نقش کاراکتر بشارام بازی کرده است.

انتهای پیام/32/