به گزارش هنرآنلاین، حمیدرضا آتشی مسئوول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی«گذر » در صدد است موضوعات ذهنی آثار هنری را برای کشف رازهای معنوی به مخاطب ارایه کند چرا که نقاش فارغ از نیازهای مادی می اندیشد و سعی می کند بر ذهن و احساس مخاطب تأثیر بگذارد.

وی افزود: نمایشگاه نقاشی « گذر » آثار بانوی هنرمند نیشابوری « راضیه ایرانپور » است که در آن 18 اثر نقاشی در ابعاد 80*120 تا 100*150 سانتیمتر برپا شده است .

آتشی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن وشاپان است وبا سبک های رئالیسم و انتزاعی است و موضوعات آن فضای شهری و فیگوراتیو می باشد.

وی خاطر نشان کرد : این نخستین نمایشگاه انفرادی راضیه ایرانپور است که دارای 6 سال سابقه هنری نقاشی دارد و دانش آموخته کارشناسی نقاشی از دانشگاه هنر نیشابور می باشد و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

آتشی تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « گذر » از 8 لغایت 13 تیر92 هر روز از ساعت 9 الی 12 و 17 الی 20 بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/