جعفر عطایی مدیر دفتر هنر و رسانه در خصوص فعالیت‌های این دفتر در زمینه مد و لباس به خبرنگار هنرآنلاین گفت: یکی از رسالت‌های مهم دفتر هنر و رسانه ارتباط برقرار کردن بین رسانه‌ها و حوزه‌های مختلف هنری است. حوزه مد و لباس امروزه یکی از مهم‌ترین شاخه‌های هنر محسوب می‌شود. از این رو بخشی از مهم‌ترین فعالیت‌های دفتر هنر و رسانه را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر تیزر، کلیپ و یا تبلیغی را که در زمینه‌های مختلف هنر بخواهد در دفتر هنر و رسانه ساخته می‌شود و ما در اینجا وظیفه پوشش دهی برنامه‌های هنری‌ای که زیر نظر معاونت هنری باشد را بر عهده داریم.

عطایی افزود: حساسیت دفتر هنر و رسانه از این جهت است که وظیفه دارد حوزه‌های مختلف هنری را به مردم بشناساند و تمامی برنامه‌های این حوزه را برای عموم مردم اطلاع رسانی کند. برای مثال فراخوان افتتاحیه، اختتامیه، تیزر، زیرنویس و کلیه تبلیغات تلویزیونی جشنواره مد و لباس فجر 91 را ما بر عهده داشتیم و نتیجه آن حضور گسترده مردم در جشنواره فجر بود.

مدیر دفتر هنر و رسانه درباره رئوس فعالیت های این دفتر گفت: مهم‌ترین فعالیتی که در حوزه مد و لباس پیش رو داریم، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که بخش عفاف و حجاب آن زیر نظر معاونت هنری برگزار می‌شود.ساخت کلیپ، پوشش خبری و تهیه گزارش‌های روزانه از این رویداد از جمله فعالیت‌هایی است که در مدت نمایشگاه بر عهده ما است.

وی ادامه داد: تاکنون در حوزه مد و لباس با شبکه‌های دو، چهار و آموزش همکاری کرده‌ایم و برنامه‌هایمان را این شبکه‌ها روی آنتن برده‌اند. در حال حاضر هم با شبکه یک سیما در خصوص ساخت برنامه در حوزه مد و لباس همکاری می‌کنیم.

عطایی در پایان به فعالیت‌های رادیویی دفتر هنر و رسانه اشاره کرد و گفت: از آنجایی که استودیو ضبط صدای ما برای فعالیت‌های رادیویی بسیار مناسب است تاکنون مسئولان و اساتید نامدار این حوزه را به آن دعوت کرده‌ایم و در زمینه مد و لباس گفت‌وگوهایی انجام داده‌ایم که همگی از رادیو فرهنگ پخش شده‌اند. عناوین مورد ضبط در این استودیو غالباً در خصوص جشنواره‌های مد و مانتو بوده است.

انتهای پیام/31