به گزارش خبرگزاری هنر ایران، سریال مهرآباد روایتگر زندگی کیا مقدم است که پس از ۱۲ سال دوری از وطن و شکست در زندگی زناشویی برای پیگیری کارهای شخصی به کشور باز می‌گردد ولی در‌‌ همان بدو ورود با اتفاقی روبه رو می‌شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این سریال به نویسندگی امیر رضا طلا چیان، امید سهرابی و تهیه کنندگی علی تقی‌پور تولید و پخش شد.

نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی «مهرآباد» از سوی فرهنگ سرای اندیشه با مشارکت شبکه تهران و باشگاه مخاطبان شبکه تهران روز سه شنبه ۱۱ تیر ماه ساعت ۱۷با حضور چند تن از بازیگران سریال (علی سرابی، بهروز شعیبی و مهران احمدی) برگزار و توسط احسان ناظم بکایی در بوته نقد قرار می‌گیرد.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به سالن آمفی تئا‌تر فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، روبروی مخابرات پیام، بوستان شهید منفرد نیاکی (اندیشه) مراجعه کنند.

مجموعه تلویزیونی «مهرآباد» که به تازگی از شبکه تهران پخش شد یک کمدی درام اجتماعی بود که بازیگرانی چون مهران احمدی، علی سرابی، بهروز شعیبی، هومن سیدی، شقایق دهقان، لیندا کیانی، بهناز جعفری، آتنه فقیه نصیری، پوراندخت مهیمن، مسعود میر طاهری، گلاره عباسی، سوگل طهماسبی، الهام کردا، بهاره ریاحی و اشکان خطیبی در آن ایفای نقش کردند.

انتهای پیام/