به گزارش هنرآنلاین، خانه موسیقی حوزه هنری استان اصفهان در نظر دارد تا در روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14 تیرماه با دو گروه موسیقی سنتی نغمه اصفهان و سنتورنوازان به اجرای برنامه بپردازد.

این برنامه در دو قسمت اجرا خواهد شد که قسمت نخست را گروه نغمه اصفهان با نوازندگانی مانند ابراهیم بابایی تنبک، ابراهیم رضایی دف، امید بابک پور تار، داوود باقری بم تار، محمد محسنی عود، محمد شجاعی نی، بهنام قاضی کمانچه، محمد باقری خواننده و مسعود اهتمام (سنتور، آهنگساز و سرپرست گروه) اجرا خواهند کرد.

قسمت دوم این برنامه توسط گروه موسیقی سنتورنوازان با نوازندگانی مانند کیوان قاضی سنتور، پدرام محققی سنتورباس، بهزادکیان پور سنتورسوپرانو و مسعود اهتمام آهنگسازو سرپرست گروه به اجرا درمی آید. ا

ین اجراها در ساعت 20:30 روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14 تیرماه در مجتمع فرهنگی هنری سوره اصفهان واقع در خیابان آمادگاه به روی صحنه خواهد رفت.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیط به تالارسوره حوزه هنری در خیابان آمادگاه و آموزشگاه سماع در میدان بزرگمهر جنب ایستگاه آتشنشانی مراجعه نمایند و یا با تلفن های 2203265 و 2648219 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/